چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سردار حسین حمیدی رئیس پلیس راهور تهران بزرگ توصیه‌ها و هشدارهایی برای رانندگان تهران در آستانه بارش برف اعلام کرد.

استانداری تهران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برای فردا (یکشنبه 25 دی) کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دولتی استان تهران با حضور یک سوم کارمندان دایر است.

دادستان تهران دستور جلب فرهاد ظریف؛ ملی‌پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد.

سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با تکذیب آزادی و یا مرخصی اکبر طبری از زندان اعلام کرد: محکوم در بازداشتگاه اوین به سر می‌برد.

مدارس استان تهران فردا یکشنبه 25 دی‌ماه به دلیل برودت هوا و در راستای کاهش مصرف گاز غیرحضوری شدند.

نشست سران قوا به میزبانی رئیس قوه قضائیه برگزار شد و در آن تصمیمات سران قوا در راستای کاهش مشکلات مردم در تامین انرژی گرمایشی اتخاذ شد.

رسانه‌های معاند به دروغ اعلام می‌کنند که احکام طویل‌المدت برای متهمان صادر می‌شود و در یک نمونه با غرض‌ورزی و یا بیسوادی خبری 18 سال حبس را برای متهمی منتشر کردند که به 5 سال زندان محکوم شده است.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران معاونت علمی اظهار کرد: طی سه سال گذشته بیش از 800 میلیارد تومان قرارداد در فن بازار‌ها منعقد شده است. در زمینه توسعه بازار 370 قرارداد بالغ بر 510 میلیارد تومان نیز منعقد شده است.

مرد جوان توسط همسر خیانتکار و مرد غریبه‌ای که با این زن در اتباط بود، در شمال تهران به قتل رسید.

یک تصویر از تایم‌لپس خیره‌کننده، خورشید را در حین اوج فعالیت لکه‌های خورشیدی ثبت کرده است. این عکس دو نوار از لکه‌های خورشیدی را نشان می‌دهد که در حال حرکت در سطح خورشید و در حال چرخش در مرکز منظومه شمسی هستند.

با توجه به بارش برف در روز یکشنبه و با هدف کاهش مصرف گاز، احتمال تعطیلی مجدد تهران در روز یکشنبه 25 دی ماه وجود دارد و تصمیم نهایی در این باره تا ساعت 18 امروز اعلام خواهد شد.

معاون علمی ریاست جمهوری گفت: بعضاً شرکت‌های دانش‌بنیان سازوکار تجاری‌سازی ندارند و تولیدکننده فناوری هستند. حضور کارگزاران می‌تواند کمک‌کننده به شرکت‌های دانش‌بنیان باشد. در واقع کارگزاران نقش میانجی‌گری بین دانش‌بنیان‌ها و بازار را دارند.

فارغ از مستهلک شدن زیرساخت‌های حمل‌ونقل پایتخت در دوره پنجم و بی‌اخلاقی نگارنده گزارش روزنامه سازندگی، مدیران پایتخت، متقاعد کردن دستگاه‌های دولتی برای عمل به تعهداتشان در حوزه حمل‌ونقل را در دستور کار دارند.

مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران اقدامات صورت گرفته درخصوص شن پاشی معابر، طی بارش برف در روز گذشته و امروز را تشریح کرد.

70 درصد زندانیان زن به مناسب میلاد حضرت زهرا (س) از ارفاقات قانونی بهره‌مند شدند که شامل اعطای مرخصی به زندانیان واجد شرایط و آزادی 502 زندانی می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی و آغاز فعالیت سامانه بارشی برف در استان خبر داد.