چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل سازمان رفاه شهرداری تهران گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر تا به امروز مبلغی بابت نگهداری از این افراد را به ما پرداخت نکرده اما این کار متوقف نشده است.

رئیس کمیسون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات صندوق‌ها را پیگیری می‌کنیم نباید بدهی دولت به صندوق‌های بیمه‌ای سنگین شود، اشرافیت خوبی به صندوق‌ها داریم سال گذشته نیز پیگیر افزایش بودجه صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر بودیم.

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی 2 هزار و 282 امدادگر در 28 استان کشور، در 9 روز گذشته خبر داد.

نوبت نخست کنکور 1402 روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود؛ در این مطلب به 6 سوال اصلی داوطلبان درباره کنکور پاسخ داده شده است.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران، از هزینه 1200 میلیارد تومانی برای بیماران خاص و صعب‌العلاج طی 3 ماه گذشته خبر داد و گفت: بیماران دیابتی تحت پوشش صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج قرار می‌گیرند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از اتصال میز خدمت الکترونیک این سازمان به درگاه خدمات الکترونیکی دولت خبر داد.

سازمان حج و زیارت در خصوص زمان ثبت‌نام از متقاضیان تشرف به حج تمتع 1402 اطلاعیه‌ای صادر کرد.

معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستانی کل کشور از صدور مجوز برای ثبت و ریجستری 2500 گوشی تلفن همراه خبر داد.

دبیر اجرایی هشتمین کنگره پیشگیری و درمان چاقی ایران از رشد 5.5 برابری شمار افراد چاق در ایران طی 4 دهه گذشته خبر داد و گفت: 90 درصد ایرانی‌ها تحرک کافی ندارند.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر از پرداخت وام به مستمری‌بگیران این صندوق خبر داد و گفت: مبلغ وام در نظر گرفته شده برای هر فرد 5 میلیون تومان است.

در صورتی که دسترسی به ناوگان حمل ونقل عمومی برای مردم به بهترین شکل ممکن مهیا شود، مردم برای رفت‌وآمدهای خود مجبور به استفاده از خودروهای شخصی نیستند؛ بنابراین آنچه لازم داریم انجام اقداماتی است تا سفرهای درون‌شهری را به سمت حمل و نقل عمومی سوق دهد.

رئیس مرکز تشخیص و میشگیری از جرائم سایبری گفت: ایجاد حس مسئولیت پذیری در کودکان می‌تواند حضور امن تر و مدیریت شده تری را برای کودکان در فضای مجازی به ارمغان آورد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی سازی شهر تهران از آغاز ویژه‌برنامه‌های شهرداری تهران در دو ماه پایانی سال جاری خبر داد.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از قرار گرفتن تمام دانشگاه‌های نهادهای مختلف اجرایی زیر نظر وزارت علوم خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان از آموزش و پرورش جدا نشده و همچنان زیرنظر این وزارتخانه به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مدیرکل دفتر مدیریت و حفاظت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: غذارسانی دستی به حیات وحش می‌تواند از مصادیق حیوان آزاری باشد چرا که این حیوانات به غذارسانی دستی عادت کرده و دیگر نمی‌توانند شکار کنند.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای گرمایش حوزه‌های کنکور و برقراری امنیت گفت: 2 هزار دستگاه سیگنال‌یاب برای شناسایی تجهیزات تقلب استفاده خواهد شد.