یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

فرهنگی خبرگزاری تسنیم

خبری از گزارشگران بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی به همراه دستمزدهای عجیب و غریب برای ایشان منتشر شده که به نظر می‌رسد صرفاًگمانه‌زنی رسانه‌هاست.

روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای فرهنگ عمومی کشور طی اطلاعیه‌ای تأیید طرح لباس تیم ملی از سوی وزارت فرهنگ را تذکیب کرد.

نشست «جایگاه زنان در آینده ادبیات ایران» از سلسله نشست‌های فرهنگی سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی، امروز در سرای اهل قلم برگزار شد.

رئیس اداره اروپای مجمع جهانی اهل بیت علیهم‌السلام در واکنش به اخبار مربوط به تعطیلی مرکز اسلامی هامبورگ گفت: مرکز اسلامی هامبورگ بدون هیچ مشکلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

مستند «آن مرد بسیار» زندگینامه آیت الله بهجت است که با روایتی از فرزند ایشان دیدنی شده است. این مستند امشب از تلویزیون پخش می‌شود.

فیلم‌های کوتاه «شریک‌من، زرافه» و «جام جهانی» در جشنواره‌های خارجی به رقابت می‌پردازند.

علی صدری‌نیا کارگردان مجموعه مستند "غیررسمی" از پخش پنجمین قسمت از این مجموعه خبر داد و یادداشتی در صفحه شخصی خود نوشت.

برنامه تلویزیونی "پارسا" با محوریت معرفی پژوهش‌های دانشگاهی و پایان‌نامه‌های کاربردی در جدول پخش شبکه یک سیما قرار گرفت.

امیرحسین سمیعی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، درگذشت ابوالقاسم حسینجانی، شاعر آیینی، نویسنده و مترجم را تسلیت گفت.

آیین نکوداشت زنده‌یاد خسرو بامداد روز شنبه 21 آبان ماه با حضور مدیرکل هنر‌های نمایشی و جمعی از هنرمندان، دانشجویان و همکاران این هنرمند در تماشاخانه سنگلج برگزار شد.

بعد از فروش بالای «پسر دلفینی» در سینماهای کشور نوبت به انیمیشن «لوپتو» رسیده است تا به عنوان صدرنشین سینماهای کشور در هفته باشد.

سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر (ساترا) با آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال 2022 قطر، قاب اختصاصی (iframe) شبکه‌های سه و ورزش را در اختیار رسانه‌های صوت‌و تصویر فراگیر دارای مجوز از این سازمان قرار می‌دهد.

کیمیا گیلانی یکی از مجریانی که این روزها هنوز هم مسابقه تلفنی اجرا می‌کند اعتقاد دارد این قالب برنامه‌سازی همیشه مخاطبِ خودش را دارد.

کتاب صوتی «همزاد» با صدای مهدی علی‌پور منتشر شد؛ کتابی که در آن داستان زندگی یک کشتی‌گیر مازندرانی و فراز و فرودهای سرنوشت او به تصویر کشیده شده است.

نشست تخصصی بررسی چالش‌های تربیتی کودکان در جهان امروز با حضور اساتید و پژوهشگرانی از بوسنی و هرزگوین و جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

رادیو صبا با ویژه برنامه «میریم که داشته باشیم» به مرور آخرین اخبار و حواشی بازی‌های جام جهانی فوتبال 2022 قطر می‌پردازد.