دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل شرکت بن رو از گروه خودروسازی سایپا گفت: تولید شرکت بن رو از ابتدای سال تاکنون به صورت کامل و با نرخ عبور مستقیم 100 درصدی همراه بوده و همه خودروهای تولید شده مستقیما به بازار عرضه شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی می‌گویند ممکن است با اجرای طرح واردات خودرو طرح، خودروسازان به صورت صوری صادرات انجام دهند و خودرو وارد کشور کنند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت صمت گفت: آذر ماه باید منتظر دیدن خودرو‌های وارداتی باشیم و تمامی شرکت‌های وارد کننده ملزم به ارائه خدمات پس از فروش است.

خبرگزاری دانا

وزیر صمت با بیان اینکه طرح شفافیت فروشگاه‌ها را از ابتدای شهریور آغاز کردیم، گفت: کل داده‌های فروش یک فروشگاه در اختیار قرار گرفتیم که این مهم امکان تحلیل موجودی را به ما می‌دهد که آیا در شهری کمبود کالا داریم یا خیر. به عبارت وضعیت مدیریت بازار و گران فروشی تغییر می‌دهد که این موضوع گامی در راستای قدم گذاشتن در مسیر انقلاب صنعتی چهارم است.

وب‌گاه عصر ایران

در بحث سامان دهی خودرو بحثی وجود دارد که تولید خودرو را به اسقاط متصل کرده است که به هر دلیلی خودرو اسقاط به اندازه کافی نباشد تولید متوقف می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شرکت خودروساز آلمانی فولکس واگن در اظهارات جدید خود به طور رسمی اعلام داشت که تصمیم دارد تا پایان سال جاری میلادی، قسمتی از سهام پورش را وارد بازار سهام فرانکفورت کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فریدون فرهودی معتقد است در حال حاضر تب خبرنگاری یقه سریال‌ها را گرفته، چون فکر می‌کنند یا جامعه به آن نیاز دارد، یا خبرنگارها در آن بازه زمانی خیلی مهم هستند، یا به آن‌ها زیاد ظلم شده و شرایط خیلی بدی دارند. این‌ها موج‌های سینمایی هستند و مطمئن باشید تا چند ماه دیگر هیچ اثری از خبرنگاران در فیلم‌ها و سریال‌ها به چشم نمی‌آید.

وب‌گاه الف

آمار عملکردی ایران‌خودرو و سایپا در مرداد امسال نشان می‌دهد که این خودروسازان در مجموع قریب به 77 هزار دستگاه خودرو سواری تولید کرده‌اند و در مقابل با تکمیل بخشی از تولیدهای ماه‌های گذشته خود، بالغ بر 89 هزار دستگاه خودرو فروخته‌اند. این بررسی آمار و مقایسه آن با عمکرد تیر و خرداد نشان می‌دهد که همچنان روند کاهش تولید ماه‌به‌ماه ادامه دارد و به‌جای سیر صعودی، آمار تولید خودروسازان در...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: آمار عملکردی ایران‌خودرو و سایپا در مرداد امسال نشان می‌دهد که این خودروسازان در مجموع قریب به 77 هزار دستگاه خودرو سواری تولید کرده‌اند و در مقابل با تکمیل بخشی از تولیدهای ماه‌های گذشته خود، بالغ بر 89 هزار دستگاه خودرو فروخته‌اند. این بررسی آمار و مقایسه آن با عمکرد تیر و خرداد نشان می‌دهد که همچنان روند کاهش تولید ماه‌به‌ماه ادامه دارد و به‌جای سیر صعودی، آمار تولید...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب سایت خودروسازی تسلا نشان می‌دهد این شرکت در حال افزایش استخدام در تایلند، قطب خودروسازی جنوب شرق آسیا است.

خبرگزاری مهر

نایب رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل در نودمین جلسه صحن شورای شهر تهران به موضوع ترافیک اشاره کرد و خواستار تصمیمات جدی و شجاعانه از سوی شهرداری تهران در مسئله ترافیک شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: شرایط صنعت خودرو کشور خوب نیست؛ گزاره ای که نیاز به هیچ تفسیری ندارد.