دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه گسترش

خودروهای ایرانی از ارمنستان به کشورهای عضو اوراسیا صادر می‌شود. براساس آخرین مذاکرات صورت گرفته بین دو مقام اقتصادی ایران و ارمنستان قرار شده خط تولید خودروهای ایرانی در کشور ارمنستان ایجاد شود تا در شرایط هموار و بدون هرگونه تحریم، سر از بازار اوراسیا دربیاورند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اعضای شورای شهر تهران در نودمین جلسه شورا به بیان تذکرات پرداختند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با استقبال مقامات ارمنستان، خط تولید خودروهای ایرانی در این کشور آغاز به کار می‌کند.

وب‌گاه الف

سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که با استقبال مقامات ارمنستان، خط تولید خودروهای ایرانی در این کشور آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که با استقبال مقامات ارمنستان، خط تولید خودرو‌های ایرانی در این کشور آغاز به کار می‌کند.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز در چهارمین نشست خبری خود با اشاره به آمارهای رسمی گفت: این آمارها نشان دهنده این است که تولید کشور در وضعیت مناسبی است و به طور نمونه تولید خودروی سواری کامل تا نهم شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 279 درصد رشد داشته است.

وب‌گاه الف

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه برنامه‌ای برای واردات لوازم خانگی نداریم، گفت: تعرفه واردات خودرو شناور است، چون ممکن بود بخاطر نامتوازن بودن عرضه و تقاضا، تعیین عدد ثابت برای تعرفه، برای واردکننده سود زیاد و رانت ایجاد کند، بنابراین قرار شد برای از بین بردن رانت، به جای سود بازرگانی، میزان سود واردکننده تعیین شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به اینکه برنامه‌ای برای واردات لوازم خانگی نداریم، گفت: تعرفه واردات خودرو شناور است، چون ممکن بود بخاطر نامتوازن بودن عرضه و تقاضا، تعیین عدد ثابت ایجاد رانت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان قرعه‌کشی جدید خودرو در سامانه فروش یکپارچه خودرو مشخص شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی گفت: شهرداران باید فعالانه وارد حوزه تقویت حمل و نقل عمومی شهری با شرکت‌های داخلی شوند و از ظرفیت‌های آنان در این حوزه کمک بگیرند.

وب‌گاه تابناک

وزیر صمت با اشاره به چهار سال واردات ممنوعیت واردات خودرو به کشور اظهار داشت: در این شرایط طبیعی بود که حساسیت‌هایی وجود داشته باشد. از همان ابتدا کفتیم که واردات خودرو از نظر وزارت صمت بلامانع است. زیرا فضایی در کشور وجود دارد که می‌گوید ما می‌خواهیم یک انحصار در بازار خودرو ایجاد کنیم.

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور با بیان اینکه 10 هزار قرارداد برای تامین حمل و نقل عمومی شهری با شرکت‌های داخلی بسته شده است، گفت: به صورت جدی نوسازی حمل و نقل عمومی شهری در دستور کار قرار دارد.