دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به حرکت رو به رشد روابط اقتصادی ایران و روسیه در یک سال گذشته گفت: در نمایشگاه روسیه دو مدل خودرو ایرانی «تارا» و «شاهین» عرضه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - ایران‌خودرو و سایپا به عنوان دو خودروساز بزرگ کشورمان، با عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، حضوری پرقدرت در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه دارند.

خبرگزاری دانا

وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود به مسکو گفت: همکاری مشترک ایران و روسیه در زمینه صنایع کشتی‌سازی، هوایی و خودرویی گسترش می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

مسکو - ایرنا - وزیر صنعت، معدن و تجارت در بدو ورود به مسکو گفت: همکاری مشترک ایران و روسیه در زمینه صنایع کشتی‌سازی، هوایی و خودرویی گسترش می‌یابد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

قیمت هر کیلو دام 75 هزار تومان، کاهش 27 میلیون تومانی قیمت پرشیا در یک هفته و صادرکننده‌های مجوز کسب وکار باید هرسه ماه آزمون برگزار کنند، از اخبار اقتصادی امروز است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تاکید نمایندگان به رعایت استانداردهای هشتاد وپنج گانه در تولید خودرو خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احتمالا یکی از مهمترین اثرات احیای توافق برجام و لغو تحریم‌ها دست کم ثبات نرخ ارز در کشور در نتیجه افزایش درآمدها خواهد بود چرا که با باز شدن مسیرهای ورود ارز به کشور درآمدها افزایش خواهد یافت و همین امر موجب تثبیت نرخ ارز در کشور خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهمترین پاشنه آشیل اقتصاد ایران وابستگی بودجه کشور به درآمدهای نفتی است. کاهش درآمدهای کشور نیز در نهایت منجر به چاپ پول خواهد شد که این نیز خود را در قالب تورم‌های سنگین نشان می‌دهد.

خبرگزاری مهر

اخیرا مباحثی در خصوص تصمیم وزارت صمت برای عرضه 20 درصد تیراژ تولید خودرو در بورس کالا مطرح شده که سخنگوی وزارتخانه، تاکید کرد هنوز در مورد این مساله جمع بندی نهایی انجام نشده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

کمتر از 10 روز تا شهریور ماه مانده و وزیر صمت وعده داده بود تا شهریور 1401 واردات خودرو انجام می‌شود. اما نه تنها مقدمات واردات فراهم نشده بلکه هر روز شرط جدیدی برای واردات خودرو مطرح می‌شود. مانند شرط جدیدی که مجلس اعلام کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شرکت خودروسازی چینی «چری» در حال مذاکره برای تولید خودرو در کارخانه‌های کشور روسیه است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این روزها پیدا کردن جای پارک حکم گذر از هفت خوان رستم را دارد. اصلا به خاطر نبود همین جای پارک مناسب است که خیلی ها قید تردد با خودرو شخصی را می زنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: بازدهی بازار سهام در یک هفته گذشته چندان چنگی به دل نمی زند و امروز بورس با 2 درصد منفی فرابورس با 1.5 درصد منفی به کار خود پایان دادند در بازار های موازی بورس نیز دلار با 4 درصد افت و سکه هم با 8 درصد افت همراه شد.