دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

تبریز - با سفر هیئت دولت سیزدهم به آذربایجان شرقی و تاکید رئیس جمهور مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام و رهاشده این استان، امیدها برای اتمام این پروژه ها زنده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر حمل و نقل سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در باره نوسازی ناوگان تاکسیرانی گفت: وزارت صمت باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد و مشخص شود سهم تاکسیرانی‌ها از سبد تولید خودرو چقدر است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رویداد روایت برنامه تحول صنعت خودرو با حضور مدیران ارشد وزارت صنعت، معدن و تجارت، اساتید و خبرنگاران حوزه صمت در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

وب‌گاه الف

مدیرکل صنایع خودرویی گفت: در زمینه تولید خودرو در دنیا در رده هفدهم قرار داریم، اما در سرانه مالکیت خودرو در رده 100 به بعد قرار داریم و نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت اظهار داشت: با توجه به وضعیت تولید خودرو در کشور اکنون با تولید حدود 800 تا 900 هزار دستگاه تولید خودرو در رده هفدهم یا هجدهم دنیا قرار داریم که هدف‌گذاری ما تولید سالانه 3 میلیون دستگاه خودرو است که اگر به چنین رقمی دست، یابیم عملا جزء 10 صنعت برتر خودرو دنیا خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: با توجه به وضعیت تولید خودرو در کشور اکنون با تولید حدود 800 تا 900 هزار دستگاه تولید خودرو در رده هفدهم یا هجدهم دنیا قرار داریم که هدف‌گذاری ما تولید سالانه 3 میلیون دستگاه خودرو است که اگر به چنین رقمی دست، یابیم عملا جزء 10 صنعت برتر خودرو دنیا خواهیم بود.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عصر ایران

عبداله توکلی لاهیجانی: از سال 97 ظرفیت تولید ما کاهش یافت و به نصف رسید و حتی آنچه تولید می‌شد هم کامل نبود و در پارکینگ‌ها می‌ماند.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت گفت: توزیع عادلانه در خودرو وجود ندارد و بیش از 50 درصد خانوار‌ها فاقد خودرو هستند که علت هم نبود خودرو‌های اقتصادی در بازار است.

خبرگزاری مهر

مدیرکل دفتر صنایع خودرویی وزارت صمت با بیان اینکه بیش از 50 درصد خانوارهای ایرانی فاقد خودرو هستند، گفت: واسطه‌هایی بین قطعه ساز و خودروساز قرار دارد که باعث افزایش قیمت می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - خرابی و از کار افتادن خودرو در خیابان یا جاده‌های بین‌شهری اگر برای ما تا الان اتفاق نیافتاده ممکن است در راه باشد یا این که دست کم صحنه‌های آن را فراوان دیده‌ایم. در این لحظه اولین پرسش این است که به کجا زنگ بزنیم؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازی خودرو کشور از نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه به عنوان فرصتی بزرگ برای صنعت خودروسازی و قطعه‌سازی کشور یاد کرد که می تواند از دستاوردهای همچون تولید پلتفرم های مشترک و خودروهای جدید برای دو کشور را به دنبال داشته باشد.

وب‌گاه 55 آنلاین

به دنبال افزایش تولید، فروش محصولات از فرآیند قرعه‌کشی خارج و از ابتدای ماه آینده تمام محدودیت‌های ثبت‌نامی خودرو برای محصولات سایپا برداشته خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اتحادیه انجمن های انرژی ایران با بیان اینکه "مسیر فعلی کشور در زمینه مصرف انرژی، به ناکجا آباد ختم می شود"، گفت: اگر رفتار مردم در زمینه انرژی درست نیست، به خاطر سیاست های دولتی ماست، باید ابتدا سیاست ها اصلاح شود و مردم نیز دعوت به همکاری شوند.