دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس اتحادیه انجمن‌های انرژی ایران با بیان اینکه میانگین مصرف بنزین خودروهای ایرانی برای 100 کیلومتر 8.9 لیتر و برای خودروها در اروپا 4 لیتر است، گفت: به عنوان راهکار میان مدت می‌توان با ایجاد تنوع در سبد سوخت و استفاده از پالایشگاه های فراسرزمینی مدیریت مصرف انرژی را در کشور انجام داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در شرایط کنونی کاملاً واضح است که عرضه خودرو به طور قطره چکانی انجام می‌گیرد، در حالی که تقاضا روز بروز بیشتر می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در شرایط کنونی کاملاً واضح است که عرضه خودرو به طور قطره چکانی انجام می‌گیرد، در حالی که تقاضا روز بروز بیشتر می‌شود.

وب‌گاه الف

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به افزایش تولید روزانه این گروه خودروسازی، از خروج همه محصولات سایپا از فرآیند قرعه‌کشی و حذف محدودیت‌های قرعه‌کشی از ابتدای شهریور ماه خبر داد و تاکید کرد در حال حاضر سایپا هیچ خودروی ناقصی ندارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک کارشناس صنعت خودرو گفت: خودروسازی یک فرآیند پیچیده است و صرف داشتن زمین و آوردن سرمایه، صحبت از آوردن پلتفرم جدید و غیره نمی‌تواند دلیلی برای خودروساز شدن باشد و پیش از هر چیز باید اهلیت سرمایه‌گذار مشخص شود.

وب‌گاه عصر ایران

خودرو مرسدس - آ ام گ وان به یک پیشرانه توربوشارژردار 1.6 لیتری شش سیلندر خورجینی مجهز است که با چهار موتور الکتریکی همراهی می شود.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل انجمن‌صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت گفت: در حال حاضر تولید و مصرف بنزین به نقطه سربه‌سر رسیده و اگر روند کنونی مصرف اصلاح نشود و با همین روند پیش برویم، ابتدای سال 1402 واردکننده بنزین خواهیم شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به بیان عملکرد و برنامه‌های سایپا در عبور از چالش‌ها پرداخت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با حضور در برنامه صف اول شبکه خبر به بیان عملکرد و برنامه های سایپا در عبور از چالشها پرداخت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مهدی خطیبی، با بیان این‌که، تحریم‌ها به ما کمک کرد تا خودروساز شویم، گفت: ایران خودرو تولیدکننده‌ای قابل احترام و اعتماد در جهان خواهد شد و به طور حتم در سال‌های آینده، بازار‌های خارجی استقبال خوبی از محصولات این خودروساز خواهند کرد. خطیبی با تاکید بر این‌که به منظور دست‌یابی به اهداف افزایش تولید، صادرات به غرب آفریقا، آسیای میانه، ترکمنستان،...

وب‌گاه تابناک

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌های خارجی مقیم ایران، ضمن ارایه گزارشی از عملکرد این گروه صنعتی، برنامه‌ها و اهداف ترسیم شده در حوزه‌های مختلف عملکردی را تشریح کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

وب‌گاه عصر ایران

چنین شرایطی باعث شده تا خودروسازان ایرانی بتوانند از فرصت پیش آمده استفاده کرده و با صادرات محصولات خود به روسیه سهمی از این بازار بزرگ را به خود اختصاص دهند.

وب‌گاه گسترش

محمدرضا نجفی منش دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا و کشف واقعی قیمت ها در تقابل عرضه و تقاضا، صف طولانی خریداران قلابی خودرو که ماه هاست برای دریافت رانت از این صف خارج نمی شوند، جمع شده و بدون شک با عرضه های منظم خودرو علاوه بر حمایت از تولیدکننده، شاهد تعادل بازار نیز خواهیم بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل پارس‌خودرو، عرضه و فروش خودرو در بورس را عاملی برای قطع دست واسطه‌ها و دلالان و کاهش التهابات قیمتی بازار برشمرد.