دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور با گلایه از وزارت بهداشت و خودروسازان گفت: همچنان جاده‌های ناایمن، خودروهای ناایمن و نبود رسیدگی مناسب به مصدومان حوادث سبب موجب تلفات می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

از زمان‌های گذشته، یکی از بزرگ‌ترین عوامل موثر بر نرخ بیکاری و درآمد زایی کشور، صنعت بوده که نیاز‌های مردم را برآورده می‌کرده.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا و کشف واقعی قیمت ها در تقابل عرضه و تقاضا، صف طولانی خریداران قلابی خودرو که ماه هاست برای دریافت رانت از این صف خارج نمی شوند، جمع شده و بدون شک با عرضه های منظم خودرو علاوه بر حمایت از تولیدکننده، شاهد تعادل بازار نیز خواهیم بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: محمدرضا نجفی منش دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا و کشف واقعی قیمت ها در تقابل عرضه و تقاضا، صف طولانی خریداران قلابی خودرو که ماه هاست برای دریافت رانت از این صف خارج نمی شوند، جمع شده و بدون شک با عرضه های منظم خودرو علاوه بر حمایت از تولیدکننده، شاهد تعادل بازار نیز خواهیم بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با حذف تدریجی تیبا، کوئیک در حال تبدیل شدن به خودروی کف قیمیتی بازار است. به این ترتیب احتمالا در چند هفته آتی کف قیمت بازار خودروهای ایرانی را به قیمت کوئیک مورد سنجش قرار خواهند داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

انواع مختلفی از خودروها را امروزه می‌توان در بازار دید؛ از بنزینی، گازسوز، برقی، دیزلی و... خودروهای دیزلی جایگاه خاصی در این میان دارند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر انجمن سازندگان قطعات خودرو گفت: با عرضه خودرو در بورس کالا و کشف واقعی قیمت ها در تقابل عرضه و تقاضا، صف طولانی خریداران قلابی خودرو که ماه هاست برای دریافت رانت از این صف خارج نمی شوند، جمع خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد از 9 تا 12 شهریورماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های شهر مقدس مشهد برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه با حضور فعال گروه صنعتی ایران خودرو از 31مردادماه تا سوم شهریور ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی مسکو با حضور حدود 600 شرکت از 18 کشور و در 30 هزار متر فضای نمایشگاهی برگزار خواهد شد.

وب‌گاه گسترش

سازمان ملی استاندارد اوایل خرداد ماه سال جاری اعتبار ایمنی 3 خودرو سمند، تیبا صندوقدار و تیبا 2 را تمدید نکرد و بنابراین شماره‌گذاری آنها متوقف شد.

وب‌گاه گسترش

دبیر انجمن قطعه سازان همگن کشور گفت: ایران با مشارکت حدود 40 قطعه ساز در نمایشگاه اتومبیلیتی روسیه حضور می‌یابد.

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرعامل صنایع خودروسازی کرمان معتقد است که در شرایط کنونی بهتر است با احیای ارتباطات بین‌المللی و تحقق سایر مولفه‌های موردنیاز، عقب‌ماندگی‌های صنعت خودرو کشور با تمرکز بر صنعت خودرو برقی و تولید تجاری آن جبران شود.

خبرگزاری مهر

به روزرسانی آئین نامه قطعات لوازم خانگی استاندارد بعد از 15 سال، ورود رمزارز به واردات کشور، افزایش مصرف فولاد در داخل و تولید خودروهای اقتصادی، از جمله اخبار مهم این هفته حوزه صمت بود.