دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع رسانه‌ای از انحلال پارلمان کویت بر اساس دستور امیر این کشور خبر دادند. منابع رسانه‌ای از انحلال پارلمان کویت بر اساس دستور امیر این کشور خبر دادند. به گزارش عرشه آنلاین؛ تلویزیون رسمی کویت در این باره اعلام کرد که مشعل الاحمد الجابر الصباح امیر کویت طی فرمانی پارلمان این کشور را منحل اعلام کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

به گفته فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان دو نفر از قاچاقچیان در اقدام اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در شهرستان سراوان دستگیر شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی گروگانگیری مسلحانه در شیراز، به گفته فرمانده انتظامی این شهر در یک عملیات ضربتی پلیس، 3 گروگان صحیح و سالم آزاد شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شیراز گفت: در یک عملیات ضربتی پلیس، 3 گروگان صحیح و سالم آزاد شدند. فرمانده انتظامی شیراز گفت: در یک عملیات ضربتی پلیس، 3 گروگان صحیح و سالم آزاد شدند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ فرج شجاعی گفت: بامداد امروز بیست و ششم بهمن‌ماه در پی اعلام به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهرک "رکن آباد" شیراز و متواری شدن گروگانگیرها، بلافاصله...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز از حمله نیرو‌های اشغالگر به مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس خبر داد که منجر به شهادت یکی از بیماران شد. این وزارتخانه تاکید کرد که نظامیان دشمن امروز بخش ارتوپدی بیمارستان ناصر را مورد هدف قرار دادند که منجر به شهادت یک بیمار و زخمی شدن بیش از 10 نفر از بیماران شد. وزارت بهداشت غزه گزارش داد که لوله اکسیژن...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخست‌وزیر ارمنستان گفت جمهوری آذربایجان در حال برنامه‌ریزی «جنگی تمام‌عیار» علیه ایروان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ناجی... می‌زند زیر گریه «آقا به امام زمان ما با مردم اصفهان از برادر هم نزدیک‌تر بودیم. آقا مام آدم بدی نبودیم. بروید از مردم اصفهان بپرسید.»/ در تاریکی لرزش پای نصیری و ناجی را می‌بینم. رحیمی کاملا خبردار ایستاده و خسروداد نیز آرام‌تر از ناجی و نصیری است... یکی از افسران آزاده که از ماه‌ها پیش به صفوف نهضت پیوسته است و محل خدمتش را ترک گفته فرمان می‌دهد: «افراد به دست... هدف» صدای...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بعد از حمله وحشیانه‌ای که صبح امروز نظامیان اشغالگر به بیمارستان ناصر در خان یونس انجام دادند، دکتر اشرف القدره، سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که نیرو‌های اشغالگر با تخریب دیوار جنوبی مجتمع پزشکی ناصر وارد این بیمارستان شده و آن را تبدیل به پادگان نظامی کرده‌اند. وی افزود، صهیونیست‌ها آمبولانس‌ها و چادر‌های آوارگان را مورد هدف قرار داده...

وب‌گاه عصر ایران

رسانه‌های خبری آمریکا از تیراندازی مرگبار در مراسم جشن پیروزی تیم فوتبال آمریکایی «کانزاس سیتی چیفس» خبر دادند در این حادثه یک تن کشته و 21 نفر زخمی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به گزارش وزارت بهداشت غزه، پرسنل بهداشتی، بیماران و همراهان آن‌ها در بیمارستان ناصر در معرض خطر شدید قرار دارند و اشغالگران هنگام خروج آوارگان به سوی آن‌ها تیراندازی می‌کنند و تعداد زیادی از آن‌ها به شهادت می‌رسند یا زخمی می‌شوند. مدیریت مجتمع پزشکی ناصر به دلیل خطرات شدید ناشی از حملات نیرو‌های دشمن قادر به انتقال اجساد شهدا به سردخانه نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تیراندازی بر سر شمارش آرای انتخابات در پاکستان دو کشته برجای گذاشت. تیراندازی بر سر شمارش آرای انتخابات در پاکستان دو کشته برجای گذاشت. به گزارش عرشه آنلاین، درگیری مسلحانه میان هواداران دو حزب سیاسی در بلوچستان پاکستان بر سر شمارش مجدد آرای انتخابات، دو کشته و 13 زخمی برجای گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، در شرایطی که هشدار‌های زیادی درباره وضعیت فاجعه بار مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس در سایه ادامه تجاوزات وحشیانه صهیونیست‌ها مطرح می‌شود، دکتر «اشرف القدره» سخنگوی وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که اشغالگران محاصره بیمارستان ناصر در غرب خان یونس را تشدید کرده و به سمت هرکسی که از بیمارستان خارج می‌گردد تیراندازی می‌کنند. اشرف القدره در گفتگو با فلسطین‌الیوم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌ها ساعات اولیه روز پنج‌شنبه از یورش نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به محوطه بیرونی بیمارستان ناصر در خان‌یونس خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکان و مقام‌های پزشکی در غزه اعلام کردند که تک‌تیراندازان اسرائیلی در روزهای اخیر تعدادی از مردم را هنگام خروج از مجتمع پزشکی «ناصر» در جنوب غزه به ضرب گلوله به شهادت رسانده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از برخورد یک دستگاه اتوبوس مشهد - کرمانشاه و کامیون در محور دامغان به سمنان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه‌های خبری آمریکا از تیراندازی مرگبار در مراسم جشن پیروزی تیم فوتبال آمریکایی «کانزاس سیتی چیفس» خبر دادند در این حادثه یک تن کشته و 21 نفر زخمی شدند.