دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان تیراندازی پلیس با یک شرور مسلح در نوشهر فرد شرور کشته شد. در جریان تیراندازی پلیس با یک شرور مسلح در نوشهر فرد شرور کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین، فرمانده انتظامی نوشهر از هلاکت شرور مسلح سابقه دار در درگیری با پلیس خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با آغاز رای‌گیری بزرگترین انتخابات پاکستان، دولت این کشور دسترسی به اینترنت را قطع کرد. همزمان با آغاز رای‌گیری بزرگترین انتخابات پاکستان، دولت این کشور دسترسی به اینترنت را قطع کرد. به گزارش عرشه آنلاین، دولت به منظور آنچه «جلوگیری هر هرگونه حادثه ناگوار ناشی از تهدید تروریسم» خواند، سرویس اینترنت در سراسر پاکستان را به‌طور موقت مسدود کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جریان این حمله و همزمان با برگزاری رای‌گیری برای انتخابات پارلمانی در پاکستان یک مامور امنیتی در منطقه مذکور کشته شد. در جریان این حمله و همزمان با برگزاری رای‌گیری برای انتخابات پارلمانی در پاکستان یک مامور امنیتی در منطقه مذکور کشته شد. به گزارش عرشه آنلاین، پلیس ایالت خیبر پختونخوا در شمال غرب پاکستان امروز (پنجشبه) اعلام کرد، در جریان حمله به کارمندان حوزه انتخابی در این ایالت،...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس ایالت خیبر پختونخوا در شمال غرب پاکستان امروز (پنجشبه) اعلام کرد، در جریان حمله به کارمندان حوزه انتخابی در این ایالت، یک مامور امنیتی کشته شد. پاکستان امروز شاهد برگزاری انتخابات است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان جام خلیج فارس برگزار شد و تیم‌های قهرمان مشخص شدند.

وب‌گاه ورزش سه

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان جام خلیج فارس برگزار شد و تیم‌های قهرمان مشخص شدند.

خبرگزاری تسنیم

هفته پایانی مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان، جام خلیج فارس با معرفی تیم‌های برتر پیگیری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در ترکیه، با خانواده های مجروحان و قربانیان ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکوم کردن حمله تروریستی به ساختمان دادگستری در ترکیه با خانواده‌های مجروحان و قربانیان این حادثه همدردی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تقریباً همه افراد با افزایش سن، کاهش شنوایی را تجربه می‌کنند، اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که برخی از فعالیت‌های روزمره می‌تواند به شنوایی ما آسیب بیشتری وارد کند. تقریباً همه افراد با افزایش سن، کاهش شنوایی را تجربه می‌کنند، اما بسیاری از ما نمی‌دانیم که برخی از فعالیت‌های روزمره می‌تواند به شنوایی ما آسیب بیشتری وارد کند. به نقل از ام اس ان، از لحاظ علمی صدای بلند سلول‌های موی ریز گوش...

وب‌گاه خبر آنلاین

بنابر گزارش روزنامه آیندگان در ساعت 9 عده‌ای به سفارت امریکا یورش بردند و در اثر تیراندازی طرفین، شماری کشته و مجروح شدند. بنابر گزارش بولتن خبرگزاری پارس «مقامات سفارت امریکا به مقر آیت‌الله خمینی برای کمک متوسل شدند.» (این اقدام از طرف سازمان چریک‌های فدایی خلق صورت گرفت و با اقدامات دولت موقت، سفارت از مهاجمان تخلیه و به کارگزاران امریکایی سپرده شد).

وب‌گاه فرارو

جمعه 20 بهمن در کوران انقلاب روزنامه‌ها منتشر نشدند. درگیری‌های گسترده در تهران مهم‌ترین خبر روز شنبه 21 بهمن 57 در روزنامه‌ها بودند؛ درگیری که براساس تحلیل‌های روزنامه‌های وقت پایان حکومت شاهنشاهی را تسریع کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرتیپ مصطفی توتیایی افسر سابق گارد جاویدان گفت: به نیت ترور شاه به گارد جاویدان پیوستم. تقریبا یک سال روی این موضوع کار کردم، یکی از کارهایی که کردم تمرین تیراندازی بود به این دلیل که فقط به اندازه یک گلوله فرصت داشتم. با دوستانم نیز گفته بودم که هر زمانی که مرجع تقلید مجوز بدهد این کار را انجام خواهم داد. بعد متوجه شدم که این کار شرعا جایز نیست، علاوه بر این به صلاح و مصلحت نیست که...