دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف بیش از یک تن مواد مخدر از سوی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف یک تن و 83 کیلوگرم انواع مواد مخدر در مرز‌های استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ساره جوانمردی تیرانداز پارالمپیکی ایران در مراسم تقدیر از برترین‌های فرهنگی بازی‌های پاراآسیایی هانگژو ضمن تشکر از برگزاری این مراسم اظهار داشت: این مراسم پیش‌زمینه‌ای است برای مسابقات پیش‌رو تا بچه‌ها همت کنند و در بخش‌های فرهنگی نیز فعال باشند تا نامشان در زمره برگزیدگان فرهنگی نیست قرار گیرد. جوانمردی که پیش‌تر در مراسم تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس اداره اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران گفت: صبح امروز اشتباه سهوی و تیراندازی بی هدف سرباز وظیفه کلانتری 14 پاکدشت منجر به مجروحیت یکی از کارکنان انتظامی شد. وی افزود: سرباز وظیفه پس از این اقدام بلافاصله در یک اقدام احساسی دیگر به سمت خود شلیک کرد به گفته وی، پس از این اتفاق مجروحان فوری به مرکز درمانی منتقل شدند که علیرغم تلاشِ...

وب‌گاه 55 آنلاین

در اثر این تیراندازی تعداد پنج نفر از همرزمان این سرباز جان خود را از دست می‌دهند. تیراندازی ساعت 16:35 در آسایشگاه سربازان اتفاق افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکونومیست در گزارشی به احتمال گسترده شدن تنش ها و حتی بروز یک جنگ مستقیم بین ایران و آمریکا پرداخت و نوشت: طی 100 روز گذشته از زمان حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر، جو بایدن از یکسو به دنبال کمک به اسرائیل برای پیروزی در جنگ غزه بود و از سوی دیگر تلاش داشت از تبدیل شدن درگیری ها به یک جنگ منطقه ای با ایران و نیروهای نیابتی آن جلوگیری کند. زمانی که نیروهای محور مقاومت ایران و اسرائیل...

وب‌گاه تابناک

جای دندان‌های پسر بچه سارق را لو داد / قمه کش مست!/ کری خوانی به قطع دست پسر جوان منجر شد / پایان زندگی پنهانی مرد همسرکش / جنایت به خاطر یک نگاه چپ / ماجرا‌های باور نکردنی 3 هم بندی!/ نامزدم می‌خواست مرا رها کند او را کشتم / تیراندازی یک سرباز در آمادگاه ارتش کرمان و کشته شدن 5 نفر

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تیراندازی توسط یک سرباز به همرزمان خود در یک آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر از همرزمان این سرباز شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش از کشته شدن پنج نفر بر اثر تیراندازی توسط یک سرباز به همرزمان خود در یک آمادگاه ارتش کرمان خبر داد.

وب‌گاه فرارو

تیراندازی در کرمان؛ یک سرباز ارتش همرزمانش را به گلوله بست

خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تیراندازی توسط یک سرباز به همرزمان خود در یک آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر از همرزمان این سرباز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، تیراندازی توسط یک سرباز به همرزمان خود در یک آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر از همرزمان این سرباز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش گفت: تیراندازی توسط یک سرباز به همرزمان خود در یک آمادگاه ارتش کرمان منجر به کشته شدن پنج نفر از همرزمان این سرباز شد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده قرارگاه جنوب شرق ارتش اعلام کرد که ساعت 16:35 عصر امروز یکی از سربازان ما که در یکی از موقعیت های نظامی ارتش مشغول پاسداری از یگان بوده وارد آسایشگاه سربازان می شود و با انگیزه ای که هنوز نامعلوم است اقوام به تیراندازی به سمت همرزمان خود می کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه ارتش از حادثه تیراندازی در یک پادگان کرمان خبر داد. رسانه ارتش از حادثه تیراندازی در یک پادگان کرمان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از خبر فوری، براساس اخبار دریافتی منابع میدانی آجامدیا، ساعاتی پیش بر اثر بی‌احتیاطی در استفاده از سلاح و مهمات و حادثه تیراندازی در پادگان باغین کرمان تعدادی از سربازان نیروی زمینی دچار حادثه شدند.