دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه خبر آنلاین

سرتیپ مصطفی توتیایی افسر سابق گارد جاویدان گفت: به نیت ترور شاه به گارد جاویدان پیوستم. تقریبا یک سال روی این موضوع کار کردم، یکی از کارهایی که کردم تمرین تیراندازی بود به این دلیل که فقط به اندازه یک گلوله فرصت داشتم. با دوستانم نیز گفته بودم که هر زمانی که مرجع تقلید مجوز بدهد این کار را انجام خواهم داد. بعد متوجه شدم که این کار شرعا جایز نیست، علاوه بر این به صلاح و مصلحت نیست که...

وب‌گاه عصر ایران

امروز سه شنبه دو فرد مسلح در مقابل ساختمان دادگاهی در استانبول اقدام به تیراندازی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای اسرائیل به جنوب جنین در کرانه باختری یورش بردند.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور ترکیه گفت: در پی تیراندازی در مقابل دادگاه استانبول پنج نفر زخمی شدند. 2 عامل مسلح کشته شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رسانه‌های ترکیه گزارش دادند، بر اثر این تیراندازی 5 نفر زخمی شده‌اند که دو نفر آنها پلیس هستند و 2 نفر مهاجم که یکی از آنها خانم است جان خود را از دست داده‌اند. علت تیراندازی هنوز مشخص نیست اما نیروهای امنیتی و امدادی در محل حضور پیدا کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدیوهایی را منتشر کردند که اعدام صحرایی یک کودک فلسطینی زخمی در ورودی شهرک «العیزیه» در شمال قدس اشغالی توسط یک سرباز زن صهیونیستی را نشان می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حملات متعدد اسرائیل به خان یونس واقع در مرکز نوار غزه از صبح امروز تاکنون 14 فلسطینی به شهادت رسیده اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پلیس در اطلاعیه ای از دستگیری دو تروریست در سیستان و بلوچستان خبر داد. پلیس در اطلاعیه ای از دستگیری دو تروریست در سیستان و بلوچستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سخنگوی پلیس طی اطلاعیه ای از دستگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در 24 ساعت گذشته خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر کشور ترکیه از کشته شدن 2 عامل حمله در مقابل کاخ دادگستری استانبول (دادگاه چاغلایان) خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون آموزش قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان سازمان برتر در اولین دوره مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح انتخاب شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مردی که پس از مرگ پسرش با شلیک گلوله بازداشت شده است، علت آن را خودکشی اعلام کرد اما همسر و دخترش در بازجویی چیز دیگری گفتند. مردی که پس از مرگ پسرش با شلیک گلوله بازداشت شده است، علت آن را خودکشی اعلام کرد اما همسر و دخترش در بازجویی چیز دیگری گفتند. به گزارش عرشه آنلاین،

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز انتشار تصویر شکنجه آزار دهنده یک فلسطینی توسط سرباز اسرائیلی، خشم کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

وب‌گاه مشرق نیوز

افسر گارد جاویدان شاهنشاهی با بیان خاطراتی از نحوه همکاری خود با نیروهای انقلابی همزمان با خدمتش در کاخ شاه گفت: برای ترور شاه به گارد جاویدان رفتم و یک سال هم برای این کار تمرین تیراندازی داشتم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - افسر گارد جاویدان شاهنشاهی با بیان خاطراتی از نحوه همکاری خود با نیروهای انقلابی همزمان با خدمتش در کاخ شاه گفت: برای ترور شاه به گارد جاویدان رفتم و یک سال هم برای این کار تمرین تیراندازی داشتم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدتی قبل گزارش مرگ مشکوک پسر جوانی به بازپرس موسی رضازاده اعلام شد.