دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع محلی از وقوع درگیری مرزی بین طالبان و نظامیان پاکستانی در شهرستان «سرکانوی» ولایت «کنر» خبر می‌دهند. منابع محلی از وقوع درگیری مرزی بین طالبان و نظامیان پاکستانی در شهرستان «سرکانوی» ولایت «کنر» خبر می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین به نقل از تسنیم، منابع محلی در «کنر» از درگیری مرزی میان طالبان و نظامیان پاکستانی در شهرستان «سرکانوی» این ولایت خبر می‌دهند.

وب‌گاه ورزش سه

در پایان مرحله مقدماتی ماده اسکیت مسابقات تیراندازی به اهداف پروازی قهرمانی آسیا امیرمحمد دادگر در رده نوزدهم ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع محلی افغانستان از درگیری نظامیان پاکستانی و نیروهای طالبان در ولایت کنر با یکدیگر خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های افغانستان به نقل از منابع محلی گزارش داده‌اند که بین نظامیان پاکستانی و نیروهای طالبان در ولایت کنر درگیری رخ داده است.

خبرگزاری تسنیم

در پنجمین روز از مسابقات اهداف‌پروازی در کویت نمایندگان کشورمان در ماده اسکیت پشت خط آتش ایستادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اگر دوست دارید از سلیقه سینمایی نسل زد آگاه شوید، باید بدانید که آن‌ها چه فیلم‌های سینمایی را می‌پسندند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: آلک بالدوین به اتهام قتل غیرعمد متهم شده و دادستان‌ها بار دیگر این بازیگر را به منظور محاکمه برای شلیک و کشتن هالینا هاچینز، فیلمبردار این فیلم سر صحنه فیلمبرداری فراخواندند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس اورژانس استان تهران از گاز گرفتگی و مسمومیت گروهی 17 نفر از اعضای دو خانواده در رودهن خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه‌های خبری دولتی چین امروز (شنبه) گزارش دادند که آتش‌سوزی در خوابگاه یک مهدکودک و یک مدرسه ابتدایی در مرکز این کشور 13 کشته برجای گذاشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از فلسطین الیوم، منطقه کفر ثلث واقع در شرق قلقیلیه و اردوگاه شعفاط واقع در شمال قدس اشغالی شاهد حمله عناصر صهیونیست بوده است. نظامیان اشغالگر در جریان حمله به این اردوگاه و درگیری با شهروندان فلسطینی از گاز اشک آور استفاده کردند. آن‌ها به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس و منطقه تقوع واقع در جنوب شرق بیت لحم نیز یورش بردند. نیرو‌های مقاومت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه مشهد گفت: با این اقتداری که مردم ما از خود نشان می‌دهند، هیچ چیزی در این کشور آسیب‌پذیر نیست. مردم ما برای اسلام نعمت‌اند، رهبر حکیم ما برای مردم نعمت است، اقتدار دولت و نظام ما برای ملت نعمت است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: مردان نقابدار در مسیر ساوه - تهران با اقدام به موقع پلیس این استان زمین‌گیر شدند.

خبرگزاری تسنیم

پرونده چهاردهمین جشنواره عمار، امشب بسته خواهد شد؛ در کنار آثار خوب جشنواره امسال، نمایش برخی آثار تکراری تلویزیون، نقطه ضعف بزرگی برای این اتفاق سینمایی است.