دوشنبه 2 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه الف

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام به‌موقع مأموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح‌های جنگی در شهرستان سراوان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

با انجام تحقیقات میدانی، هویت عاملان تیراندازی به مقر نظامی در سراوان شناسایی و در عملیات برنامه ریزی شده و ضربتی در مخفیگاهشان چهار نفر دستگیر شدند و در بازرسی اولیه از آنان 2 قبضه سلاح کلت کمری و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه کشف و ضبط شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایتامار بن گویر به افسران پلیس اسرائیل دستور داد تا به فلسطینیان حتی اگر تهدیدی برای جان آنها نداشته باشند، شلیک کنند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی استان از اقدام به موقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی و کشف سلاح های جنگی در شهرستان سراوان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدام به موقع ماموران و دستگیری عاملان تیراندازی به مقر نظامی در شهرستان سراوان خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بمباران خانه‌ای بامداد امروز جمعه در شهر خانیونس دستکم 13 شهید و زخمی برجای گذاشت که در بین شهدا یک کودک دیده می‌شود. نظامیان رژیم اسرائیل همزمان با بمباران جنوب و مرکز نوار غزه، به چند نقطه در کرانه باختری از جمله اردوگاه طولکرم و رام الله یورش بردند که در منجر به درگیری بین مبارزان فلسطینی و صهیونیست‌ها شد. تن ندادن نتانیاهو به تبادل اسرا منجر...

خبرگزاری تسنیم

تیرانداز المپیکی کشورمان ابراز امیدواری کرد، در بازی‌های المپیک پاریس مدالی خوش‌رنگ کسب کند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم ملی تراپ کشورمان گفت: حاصل ممارست‌های ملی‌پوشان و فدراسیون تیراندازی به نتیجه رسید و اولین سهمیه تاریخ اهداف پروازی کسب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: رئیس کل دادگستری استان مازندران از انهدام باند اراذل و اوباش مسلح که، موجب رعب و وحشت مردم شده بودند، خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مردی 65 ساله، پس از درگیری با خانمی 25 ساله و قتل او با اسلحه شکاری، با همان اسلحه، به زندگی خود نیز پایان داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: واگن قطار باری به دلیل نقص فنی در ایستگاه قطار بندرگز از ریل خارچ شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «ریشه در خون»، «حانیه»، «چشمان آبی زهرا»، «راه نجات»، «لبنان عشق من»، «تنگنا»، «کوهی میان ما»، «فرحه»، «در انتظار بربرها»، «آمونسن»، «پنج دوست و دره دایناسورها»، «اقیانوس‌نورد‌ها و حلقه آتش»، «مایکسابل»، «دژ»، «هیئت منصفه فراری»، «هیچ گاه دیر نیست»، «حیثیت»، «کمک»، «واکنش زنجیره‌ای»، «موریتانیایی»، «ضیافت بابت»، «بانکدار»، «فوتبال دستی»، «خرس قهرمان»،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تلویزیون برای پنجشنبه و جمعه این هفته پخش 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در نظر گرفته است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن می‌برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پنجشنبه و جمعه این هفته تماشای 30 فیلم سینمایی و تلویزیونی را در کنار خانواده خود می توانید تجربه کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی که با اسلحه شکاری، یک خانم 25 ساله را به قتل رسانده بود، به زندگی خود نیز پایان داد.