سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: کمیته ملی المپیک در خبری اعلام کرد که کمک مالی در مسابقات کسب سهمیه المپیک را به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌کند و مبلغ کل آن، بستگی به تعداد شانس سهمیه در هر رشته دارد.

خبرگزاری تسنیم

پاداش کسب سهمیه المپیک چهل امیرانی توسط کمیته ملی المپیک با گذشت بیش از 110 هنوز پرداخت نشده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

کمیته ملی المپیک برای حضور رشته‌ها در مسابقات کسب سهمیه المپیک کمک مالی را به حساب فدراسیون‌ها واریز می‌کند که مبلغ کل آن بستگی به تعداد شانس سهمیه در هر رشته دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد. فرمانده انتظامی رامیان از دستگیری عاملان تیراندازی در این شهرستان خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین، سرهنگ ابوالفضل وزیری اظهار کرد: در پی وقوع تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت برای یکی از شهروندان در سطح حوزه استحفاظی رامیان و با توجه به حساسیت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری عاملان ناامنی و نزاع دسته جمعی در حسن آباد فشافویه و کشف دوقبضه سلاح ساچمه زن، خبر داد.

وب‌گاه تابناک

سی و دومین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی سلاح‌های بادی کشور پس از 4 سال وقفه با حمایت گروه مالی گردشگری، بانک گردشگری و شرکت گسترش صنایع و معادن ماهان برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

یکی از دلایل حمایت آمریکا و نظام سلطه از پژاک، تلاش برای مقابله با قدرت روزافزون ایران در منطقه خاورمیانه است. روندی که پس از آغاز آشکار طرح خاورمیانه بزرگ از سوی قدرت‌های بزرگ بیش از پیش قابل درک است.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که تنها 8 ماه تا بازی‌های پارالمپیک پاریس باقی مانده است اکثر رشته‌های ورزشی جانبازان و توانیابان که در پارالمپیک مدال‌آور هستند در بلاتکلیفی به‌سر می‌برند و خبری از برگزاری اردوهای آن‌ها نیست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: رییس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از کشف 80 کیلوگرم تریاک و دستگیری 2 قاچاقچی مواد افیونی طی عملیات انتظامی عصر روز گذشته در اتوبان آزادگان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 16 آذر 1332 در دانشگاه تهران چه گذشت؟

خبرگزاری ایرنا

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم تیراندازی با کمان بانوان سپاهان گفت: هدف ما کسب قهرمانی در لیگ برتر امسال است و برای دستیابی به این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

16 آذر 1332 در دانشگاه تهران چه گذشت؟

وب‌گاه ورزش سه

در پایان مسابقات سلاح‌های بادی کشور نکونام در بخش تفنگ و جوهری‌خو در بخش تپانچه به عنوان قهرمانی رسیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پایان سی و دومین دوره مسابقات قهرمانی تفنگ کشور، نکونام به مقام قهرمانی دست یافت.

خبرگزاری تسنیم

در ادامه مسابقات قهرمانی کشور سلاح‌های بادی، امیرمحمد نکونام در تفنگ به مقام قهرمانی رسید.