سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» فاش کرد که ارتش این رژیم با تانک به شهرک نشینان صهیونیست در اطراف نوار غزه در هفتم اکتبر (15 مهر) شلیک کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمیته ملی المپیک اولین حقوق المپیکی‌ها را واریز می‌کند و در اولین مرحله همان 15 میلیون تومان واریز می‌شود. کمیته ملی المپیک اولین حقوق المپیکی‌ها را واریز می‌کند و در اولین مرحله همان 15 میلیون تومان واریز می‌شود. به گزارش عرشه آنلاین، رییس کمیته ملی المپیک در مجمع عمومی اعلام کرد که برای نفراتی که سهمیه المپیک بگیرند، حقوق 15 میلیون تومان از اول آذر واریز می‌شود و با توجه به شانس مدال...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ویدئویی از سرقت موبایل با اسلحه در تهران منتشر شده است.

وب‌گاه عصر ایران

امروز در برخی روستاها، شناورهای نظامی مردم‌پایه قرار داده‌ایم که همین افراد بسیج دریایی با برخی شناورها و تسلیحات مانند راکت‌های 107 میلیمتری که روی آن است، تیراندازی می‌کنند و در مواقع لازم، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: الان بسیج دریایی اقیانوس را سازماندهی کردیم ودر این بسیج شناورهای بزرگ و لنج‌هایی که توانایی دریانوردی تا تانزانیا را دارند سازماندهی کرده‌ایم. نکته بعدی ایجاد نیروی دریایی در سایه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بسیج دریایی اقیانوس را سازماندهی کردیم و در این بسیج شناورهای بزرگ و لنج‌هایی که توانایی دریانوردی تا تانزانیا را دارند ساماندهی شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه فرهیختگان نوشت: حدود 1:30 نیمه شب تیراندازی‌ها شروع شد. با صدایی که شنیدم و تجربه این سال‌ها، به احتمال زیاد از تیربار استفاده کردند، انگار چند کمین گذاشته بودند. غیرنظامی هم در این جریان کشته شده، که برای همین راسک بودند. دو نفر همین روبه‌روی کلانتری بودند که همان ابتدا کشته می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: الان بسیج دریایی اقیانوس را سازماندهی کردیم ودر این بسیج شناورهای بزرگ و لنج‌هایی که توانایی دریانوردی تا تانزانیا را دارند سازماندهی کرده‌ایم. نکته بعدی ایجاد نیروی دریایی در سایه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سارق مسلح موتورسوار که اوایل صبح در خیابان‌ها پرسه می‌زد و با تهدید اسلحه اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه رهگذران می‌کرد پس از دستگیری مدعی شد با ایده‌برداری از فیلم‌های اینستاگرامی با این شیوه سرقت می‌

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در مواجهه با فشار فزاینده ایالات متحده، بریتانیا و آلمان، نخست‌وزیر اسرائیل مخالفت خود را با آنچه که این متحدان «آینده غزه» می‌بینند، دوچندان کرده است: یک دولت موقت تحت نظارت تشکیلات خودگردان فلسطین و در نهایت یک کشور فلسطینی در کنار اسرائیل. نتانیاهو که تنها ساعاتی پس از اعتراف ارتش به تیراندازی به سه گروگان اسرائیلی که پرچم سفید در دست داشتند (که به خشم اسرائیلی ها دامن می زد) سخن...

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده بر اساس گفته‌های شاهدان عینی حاضر در ایستگاه مترو نشان از مرگ این شهروند دارد. پس از ورود مردی جوان به حریم ریلی در ایستگاه متروی شهید رضایی در خط شش و برخورد با قطار، این شهروند به شدت آسیب دید و به بیمارستان منتقل شد. اخبار رسیده...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی کاخ سفید بیان کرد: ما در وضعیتی نیستیم که بتوانیم بگوییم توافق قریب الوقوعی در خصوص آتش بس انسانی جدید وجود دارد.

وب‌گاه عصر ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر (استان مازندران): در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری و تیراندازی در یکی از محلات بخش مرکزی شهرستان، مأموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاروان ورزشی کشورمان فعلا در 4 رشته ورزشی صاحب سهمیه المپیک پاریس شده است. کاروان ورزشی کشورمان فعلا در 4 رشته ورزشی صاحب سهمیه المپیک پاریس شده است. به گزارش عرشه آنلاین، مسابقات کسب سهمیه المپیک در رشته‌های مختلف در حال پیگیری است. روز جمعه در رشته تکواندو یک سهمیه به کاروان کشورمان اضافه شد تا تعداد رشته‌های ایران به عدد 4 برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کاروان ورزشی کشورمان فعلا در 4 رشته ورزشی صاحب سهمیه المپیک پاریس شده است.