سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صبح امروز نظامیان اسرائیلی به اردوگاه «الفارعه» در کرانه باختری یورش بردند در این حمله شش فلسطینی شهید شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: دوباره تقویم پر زخم تاریخ ایران را ورق می‌زنیم و به 70 سال قبل می‌رسیم. روزهایی که شاه پهلوی بعد از کودتای 28 مرداد 1332 به کمک آمریکایی‌ها به سلطنت بازگشته بود. کودتایی که سقوط دولت دکتر مصدق را در پی‌داشته بود. در آن روزها پس از به قدرت رسیدن ارتشبد زاهدی و ایجاد یک حکومت نظامی، سراسر خیابان‌ها، کوچه‌ها و مراکز علمی و آموزشی تهران را سکوت مرگباری فراگرفته بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، پلیس از اعلام هویت ضارب خودداری کرد و هیچ اطلاعاتی در مورد چهار قربانی تیراندازی - سه نفر منجر به مرگ - یا ارتباط آن‌ها با دانشگاه نداد. به گفته کلانتر کوین مک‌میل از اداره پلیس متروپولیتن لاس‌وگاس، فرد زخمی که جان سالم به در برده است، وضعیت پایداری دارد. هیچ اشاره‌ای به انگیزه احتمالی این خشونت نشده است و پلیس نوع اسلحه استفاده شده را فاش...

خبرگزاری تسنیم

مهدی بهادری نژاد از همکلاسی‌های شهید چمران که از دانشجویان دانشکده فنی در سال 1332 بود روایتی از اتفاقات روز 16 آذر در دانشگاه تهران مطرح می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در تمام دوره های مجلس نمایندگان خودروهایی را هدیه گرفتند. در تمام دوره های مجلس نمایندگان خودروهایی را هدیه گرفتند. به گزارش عرشه آنلاین؛ در این اینفوگرافی مدل خودرو نمایندگان؛ از مجالس اول تا یازدهم نشان داده شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی طی یک جلسه توجیهی در حضور خبرنگاران با اشاره به روابط دفاعی ایران و روسیه گفت: ما این روابط نگران‌کننده و رو به رشد را زیر نظر داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: افغانستان شاهد حضور گسترده مردم معترض به اقدامات و سیاست‌های گروه تروریستی طالبان، در جریان تشییع پیکر چند تن از قربانیان اقدامات تروریستی در منطقه شیعه‌نشین هرات بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمیچای الیاهو، وزیر مذهبی میراث فرهنگی اسرائیل، که قبلا خواستار استفاده از سلاح هسته‌ای، در غزه شده بود در تازه‌ترین اظهارنظر، خواستار اعدام همه فلسطینی‌ها در زندان‌های اسرائیل شد. آمیچای الیاهو، وزیر مذهبی میراث فرهنگی اسرائیل، که قبلا خواستار استفاده از سلاح هسته‌ای، در غزه شده بود در تازه‌ترین اظهارنظر، خواستار اعدام همه فلسطینی‌ها در زندان‌های اسرائیل شد. وزیر مذهبی اسرائیل خواستار...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اردوغان با اشاره به حمایت کشورهای غربی از اسرائیل گفت: غزه متعلق به فلسطینیان است، ما هیچ تصمیم گیرنده‌ای را که تصمیمات آنها را نادیده بگیرد به رسمیت نمی‌شناسیم.

خبرگزاری تسنیم

پس از جمع‌بندی صورت‌گرفته از بازی‌های آسیایی هانگژو، استراتژی کمیته ملی المپیک برای المپیک 2024 و 2028 و بازی‌های آسیایی 2026 و 2030 مشخص شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از دلایلی که فیلم برای ما جذاب است این است که فیلم‌ها به ما راه گریزی موقت از دردسرها و مشغله‌های زندگی روزمره می‌دهند. فرصتی برای ریلکس کردن و رها کردن عقلانیت در دنیای آن ها؛ دنیایی که در آن زندگی عادی جای خود را به شگفتی‌های تخیلی می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، مجمع عمومی و سالیانه کمیته ملی المپیک امروز (سه‌شنبه) در محل کمیته ملی المپیک آغاز شد. پس از برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک، این اولین مجمع سالانه در زمان ریاست محمود خسروی وفا محسوب می‌شود. کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان تاکنون در مجمع حضور نیافته است. زهرا اینچه درگاهی، رییس پیشین فدراسیون ژیمناستیک در مجمع حضور داشت. انتخابات فدراسیون...

وب‌گاه منیبان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: ساعاتی پیش ماموران پلیس زاهدان با باند سارقان مسلح در زاهدان درگیر شدند که طی آن دو نفر به هلاکت رسیدند و یک نفر مجروح و دستگیر شد. به گزارش منیبان به نقل از ساعد نیوز، سردار دوستعلی جلیلیان تصریح کرد: پس از وقوع سرقت مسلحانه منزل در سطح شهر و اعلام به پلیس بلافاصله ماموران در محل سرقت مسلحانه منزل حضور یافتند که سارقان مسلح اقدام به تیراندازی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر محمد کوشکی با بیان این خبر افزود: طرح تحول فعالیت‌های ورزشی دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به تازگی جهت اجرا ابلاغ شد. رییس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت افزود: همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف...