سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، دکتر محمد کوشکی با بیان این خبر افزود: طرح تحول فعالیت‌های ورزشی دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از سوی دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت به تازگی جهت اجرا ابلاغ شد. رییس اداره ورزش‌های همگانی وزارت بهداشت افزود: همه دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی مکلف...

وب‌گاه فرارو

چاقویی را که از قبل در جیبم گذاشته بودم بیرون آوردم و یک ضربه به کتفش زدم و بعد یک میله آهنی برداشتم و به سرش کوبیدم که او روی زمین افتاد با اینکه حرکتی نمی‌کرد، اما می‌ترسیدم از جایش بلند شود و من را بکشد به همین خاطر پارچه‌ای را دور گردنش انداختم و خفه‌اش کردم و از کارگاه خارج شدم و به خانه رفتم.

وب‌گاه فرارو

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران از سفر یک هیات چینی به تهران تا یک ماه آینده برای نهایی شدن قرارداد تامین 2000 دستگاه اتوبوس جدید خبر داد.

وب‌گاه فرارو

وقتی هند به تصرف نادرشاه درآمد، او کرور کرور غنیمت برداشت و به ایران آورد. می‌گویند آن‌ها را در کاخ کلات پنهان کرد، اما می‌دانید این گنج چه شد؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «لی برکاو»، رئیس پلیس تامپا روز یکشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی در محل حادثه گفت که مأموران درست قبل از ساعت 3 صبح به محل تیراندازی در تامپا در بلوک 1600 خیابان هفتم شرقی اعزام شدند. برکاو گفت که دعوا در منطقه‌ای با چندین رستوران و کلوب روی داد و در آن زمان تعداد زیادی از اوباش آخر شب در آن منطقه بودند. برکاو گفت: «این یک اغتشاش یا درگیری بین...

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس فتا: شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های سایبری با شماره تماس 096380 سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir اطلاع‌رسانی کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ارلی در کنفرانس مطبوعاتی روز یکشنبه اعلام کرد که گمان می‌رود طرفین یکدیگر را می‌شناختند. قربانی دیگر تحت عمل جراحی قرار گرفته و زنده خواهند ماند. تیراندازی حوالی ساعت 2:30 بامداد رخ داد. ارلی گفت که نه قربانیان تیراندازی و نه مهاجمان مظنون از دانشجویان این دانشگاه نیستند. پل ساسیر، رئیس موقت پلیس ورچستر در این کنفرانس گفت که پس از مشاهده فردی...

وب‌گاه فرارو

بر اثر برخورد یک نفر شتر با یک دستگاه خودروی پژو 405 در پنج کیلومتری جاده زاهدان به زابل 2 نفر کشته و سه نفر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه فرارو

دستگیری سه خواهر که اقدام به جیب‌بری از مسافران اتوبوس‌های بی‌آرتی کرده بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیل از حادثه امنیتی خطرناک در ایرز در شمال غزه و شنیده شدن صدای تیراندازی شدید اطلاع دادند.

وب‌گاه فرارو

با توجه به سوالات بازنشستگان در خصوص پرداخت 2000 فقره تسهیلات ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان، متقاضیان این تسهیلات، براساس «مجموع وام‌های دریافتی از سایر تسهیلات صندوق» و «میزان حقوق دریافتی» اولویت‌بندی شده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حادثه امنیتی خطرناک در ایرز در شمال غزه و شنیده شدن صدای تیراندازی شدید خبر دادند. در ابتدا گروهی از مبارزان قسام از موانع مرزی عبور کرده و خود را به غرب ایرز در داخل اراضی اشغالی رسانده و با موشک‌های ضدزره جنگ‌افزار‌های ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند. به دنبال آن قسام اعلام کرد که مبارزانش شماری از نظامیان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نیروهای گردان‌های عزالدین القسام با انجام یک عملیات هلی‌برن، نظامیان اسرائیل را در کمین خود در شمال نوار غزه گرفتار کردند و چندین نفر از آنان را کشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس فلوریدا اعلام کرد تیراندازی در پی درگیری یکشنبه بین دو گروه در شهر «تامپا»، دو کشته برجا گذاشت و 18 نفر را راهی بیمارستان کرد.

وب‌گاه فرارو

آمار فوتی‌ها و مصدومان حوادث رانندگی طی پنج ماهه ابتدایی سال جاری از سوی پزشکی قانونی منتشر شد؛ آماری که نشان می‌دهد روند فوتی‌ها و مصدومان این حوادث همچنان صعودی و هشدارآمیز است.

وب‌گاه فرارو

بر اساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال 1403 در روز جمعه چهارم اسفندماه 1402 برگزار خواهد شد.