سه‌شنبه 3 مهر 1403

تیراندازی

تیراندازی

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: وقتی به صدام خبر دادند که نیروهای ایرانی پیشروی کرده‌اند و خیلی از نیروهای عراقی در حال فرارند، صدام خیلی عصبانی شد و چند نفر از فرماندهان را با کلت خودش اعدام کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی نشست خبری مسؤولان وزارت بهداشت نوار غزه در محوطه بیمارستان ویران‌شده «کمال عدوان» در شمال نوار غزه را گلوله‌باران کردند. صهیونیست‌ها روز گذشته در جنایتی وحشیانه و مغایر با کل قوانین بین المللی و منشور‌های حقوق بشری، ده‌ها مجروح فلسطینی را در بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه با بولدوزر زیر گرفته و آن‌ها را...

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سه‌کتاب داستانی «فرشته‌ها»، «روز اول روز آخر» و «کوچه قهر و آشتی و غول جنگ» به‌تازگی توسط دفتر نشر فرهنگ اسلامی منتشر و راهی بازار نشر شده‌اند. این‌کتاب‌ها برچسب «داستان نوجوان» را داشته و درقالب مجموعه «کتاب زیتون» (واحد نوجوان دفتر نشر فرهنگ اسلامی) به چاپ رسیده‌اند. کتاب «فرشته‌ها» نوشته سید هاشم حسینی نویسنده ادبیات نوجوان است که سال 1350 متولد...

خبرگزاری میزان

رئیس کل دادگستری استان البرز گفت که حکم اعدام عامل اصلی تیراندازی منجر به قتل در یک تعمیرگاه خودرو در محله اوقافی‌های کرج به اجرا درآمد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پلیس سوئیس از تیراندازی در شهر سیون این کشور خبر داد و اعلام کرد در این درگیری دو نفر کشته و یک نفر دیگر زخمی شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده تیپ کفیر اسرائیل گفت که جنگ در غزه بسیار دشوار و پیچیده است؛ رزمندگان فلسطینی را نمی بینی، اما می دانی که در همین نزدیکی حضور دارند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایلان ماسک طی یک نظرسنجی در ایکس، از بازیابی حساب الکس جونز، نظریه‌پرداز آمریکایی، پس از پنج سال تعلیق حمایت کرد. ایلان ماسک طی یک نظرسنجی در ایکس، از بازیابی حساب الکس جونز، نظریه‌پرداز آمریکایی، پس از پنج سال تعلیق حمایت کرد. به گزارش عرشه آنلاین، شبکه‌ی اجتماعی اجتماعی ایکس اعلام کرد که حساب کاربری الکس جونز، نظریه‌پرداز توطئه‌ی آمریکایی، پس از یک انجام یک نظرسنجی که توسط ایلان ماسک...

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح پلیس برای دستگیری معتادان متجاهر در مناطق جنوبی تهران کلید خورد. طرح پلیس برای دستگیری معتادان متجاهر در مناطق جنوبی تهران کلید خورد. به گزارش عرشه آنلاین؛ توی محل انگشت نما هستند و اهالی از آن، ساکنانش و مهمانان خوانده و ناخوانده‌اش می‌ترسند. از یک فرسخی بوی دود می‌دهند و پاتوق معتادانی هستند که خمار می‌رن تو و نعشه می‌آن بیرون.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فردی مغازه‌اش 20 متر است و به خود اجازه می‌دهد که 20 متر را هم از فضای پیاده‌رو اشغال کند در حالی که معبر و پیاده رو عمومی باید در اختیار مردم باشد که بتوانند در آن به راحتی تردد کنند، اما این مشاغل سد معبر می‌کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عکسی از یک شهروند در تهران که شباهت بسیار زیادی به ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه دارد، در فضای مجازی پربازید شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل 2 شرکت وارداتی با 8 هزار میلیارد ریال عدم رفع تعهدات ارزی توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز دستگیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری از حمله‌های شدید هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب نوار غزه خبر می‌دهند. منابع خبری از حمله‌های شدید هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف جنوب نوار غزه خبر می‌دهند. به گزارش عرشه آنلاین، مناطق مختلف جنوب نوار غزه به شدت از سوی ارتش رژیم صهیونیستی هدف گرفته شد.