شنبه 8 اردیبهشت 1403

تیم والیبال نشسته سپیدرود به مصاف مس شهر بابک می رود

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تیم والیبال نشسته سپیدرود به مصاف مس شهر بابک می رود

رشت - ایرنا - تیم سپیدرود رشت در آغاز رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور به مصاف تیم مس شهر بابک کرمان می رود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا افزود: هفته نخست مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور از هفته آینده در گروه دوم برگزار می‌شود که تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت نیز باید در اصفهان به میدان برود.

رادنی دیدار افزود: برنامه هفته نخست این مسابقات اعلام شد که تیم والیبال نشسته سپیدرود رشت در اولین دیدارش باید روز دوشنبه هفته آینده 24 آذر ماه رو در روی تیم والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان قرار گیرد و در دومین و آخرین بازی از مرحله رفت نیز باید روز چهارشنبه 26 آذرماه به مصاف ذوب آهن اصفهان برود.

وی ادامه داد: طبق قرعه کشی انجام شده بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور جام ایثار، تیم سپیدرود رشت در گروه دوم این رقابت ها با تیم های والیبال نشسته مس شهر بابک کرمان و ذوب آهن اصفهان هم گروه شد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد: در این دوره رقابت های والیبال نشسته لیگ برتر مردان کشور با عنوان جام ایثار، شش تیم در دو گروه به صورت متمرکز در سه مرحله (رفت، برگشت و پلی آف) به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: طبق اعلام فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین و با صدور مجوز برگزاری رقابت های ورزشی از سوی ستاد ملی کرونا، مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان در گروه دوم از تاریخ 23 تا 26 آذر ماه به میزبانی فولاد شهر اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد که تمام تیم ها موظفند تست PCR بازیکنان و عوامل فنی را تا قبل از 72 ساعت انجام داده و به سرپرست مسابقات تحویل دهند.

دیدار خاطرنشان کرد: شهریور ماه امسال با یکی از مربیان مجرب درجه A والیبال نشسته از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران مبنی بر تشکیل، راه اندازی و آموزش تیم حرفه ای والیبال نشسته در استان توافق هایی انجام شد که بر این اساس و طبق توافق های انجام شده با محمد قنبری جانباز و مربی درجه A والیبال نشسته، تیم والیبال نشسته گیلان تشکیل و در مسابقات داخلی و خارجی با نام سپیدرود رشت حضور یابد.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت تصریح کرد: طبق این توافق و قرارداد امضاء شده به مدت یک سال تیم والیبال نشسته با نام باشگاه فرهنگی ورزشی سپیدرود رشت به فعالیت خودش ادامه داده و در رقابت ها حضور می یابد که براساس این تفاهم نامه یک ساله تیم والیبال نشسته معلولین و جانبازان با نام و لوگوی باشگاه سپیدرود رشت در اجرای آموزش های تخصصی و شرکت در مسابقات استانی، کشوری و بین المللی حضور می یابد که بر این اساس این تیم در لیگ برتر مردان کشور نیز شرکت می کند.

*س_برچسب‌ها_س*