پنج‌شنبه 19 مهر 1403

جریان برق مطلوب در مراکز بیمارستانی و نقاهتگاه‌های زنجان

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
جریان برق مطلوب در مراکز بیمارستانی و نقاهتگاه‌های زنجان

زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: جریان برق در مراکز بیمارستانی، بهداشتی و درمانی، به‌ویژه نقاهتگاه‌های بیماران کرونایی از پایداری و قابلیت اطمینان مطلوبی برخوردار است.

علیرضا علیزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شیوع کرونا و اجرای فاصله گذاری اجتماعی با هدف مقابله با این ویروس و از طرفی با وقوع شرایط نامساعد جوی و یخ زدگی شبکه های 20 کیلوولت مناطق کوهستانی و صعب العبور استان اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق با رعایت پروتکل های بهداشتی و با قدرت جریان برق را پایدار نگهداشته اند. وی یادآوری کرد: از اواخر سال گذشته تاکنون تامین برق پایدار خانگی با توجه به قرنطینه بودن مشتریان در منازل، بیمارستان ها و مناطق حساس استان در اولویت کاری این شرکت قرار دارد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون با ورود سامانه بارشی و ورزش بادهای شدید در ارتفاعات و برخی مناطق که همراه با برف و کولاک شدید بود این سامانه به بخش هایی از شکبه های توزیع برق آسیب زد. علیزاده با بیان اینکه در منطقه قره پشتلو 2 هزار و 160 متر شبکه 20 کیلوولت آسیب دیده از طوفان ساماندهی شد، یادآورکرد: علاوه بر 15 اصله تیر برق که بر اثر تند باد شکسته شده بود تعویض و هفت اصله کجی پایه اصلاح شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با راهبری معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ و تلاش شبانه روزی اکیپ های عملیاتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن در شرایط برفی و کولاک خاموشی در روستاهای ابراهیم آباد، گلجین، تاقی کندی، جزوات، کلیین و جزیمق رفع شد. علیزاده تاکید کرد: 14هزار کیلومتر شبکه توزیع برق موجود در استان زنجان در رویارویی با وقوع پدیده های طبیعی از جمله سیل و کولاک شدید و سامانه های بارشی تاب اوری و مقاومت قابل توجهی دارد. به گفته وی، اجرای تعمیرات و سرویس های سالانه شبکه ها، جریان برق مراکز بهداشتی و درمانی بویژه مراکز نقاهتگاهی بیماران بهبود یافته از کرونا، صنعتی، کشاورزی، خانگی و عمومی و بویژه نقاهتگاه های بیماران بهبود یافته کرونایی از پایداری و قابلیت اطمینان مطلوبی برخوردار است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا 31 اقدام پیشگیرانه اعم از اجرای فاصله گذاری اجتماعی، ارائه خدمات غیرحضوری برق از طریق مرکز 121، وب سایت و اپلیکیشن سامانه برق زنجان و اقداماتی دیگر انجام شده و این روند ادامه دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*