چهارشنبه 6 تیر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک دانش آموز پسر امروز پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک دانش آموز پسر پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آتش‌سوزی یک ساختمان تجاری در محدوده پارک‌وی خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی یک مجتمع تجاری در شمال پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

نوشهر - ایرنا - معاون امور جنگل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری تاکید کرد: برای آنکه بیش از این به جنگل از لحاظ آتش سوزی، قاچاق چوب، چرای دام و تصرف به عرصه آسیبی نرسد ضرورت دارد طرح مدیریت پایدار منابع طبیعی منطقه هیرکانی هرچه زودتر اجرایی شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دست‌کم فقط در استان تهران 5 تا 6 هزار نفر در اعتراض‌های خیابانی یک ماهه گذشته بازداشت شده‌اند. درنتیجه آماری که معاون سیاسی سازمان بسیج از 70 هزار معترض خیابانی در سراسر کشور داده نمی‌تواند با واقعیت مطابقت داشته باشد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران گفت: فرونشست زمین کم کم برای تهران و شهرهای بزرگ تهدیدکننده خواهد بود که باید برای آن نیز فکر منطقی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک دانش آموز پسر مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج امروز درگذشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سازندگی نوشت:20،70 یا 200 هزار نفر؟ کدام عدد درست است؟ چند نفر در اعتراضات هفته‌های گذشته به خیابان آمدند؟ هرکس یک چیز می. گوید و در این میان حدادعادل، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته کل جمعیتی که در یک ماه گذشته به میدان آمدند نهایتا 200 هزار نفر بودند. البته این در مقابل آماری است که معاون سیاسی سازمان بسیج داده و گفته در بهترین حالت جمعیتی که به کف خیابان آمدند 70 هزار نفر بودند.

وب‌گاه فرارو

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: جزییات پزشکی فوت این دانش آموز کرجی که در مقطع متوسطه اول تحصیل می‌کرده در دست بررسی است.

خبرگزاری تسنیم

متهم اصلی پرونده قتل در "سفره‌خانه خانه آذربایجان" خودش را تسلیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، طی گزارشی دستاوردهای بسیار زنان پس از انقلاب در 7 حوزه شامل آموزش، بهداشت، اشتغال و کارآفرینی، رسانه، ورزش، حضور در عرصه قدرت و تصمیم‌گیری، محیط زیست، اقلیم و بحران‌ها را گردآوری و منتشر کرد.

خبرگزاری مهر

سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع یک فقره تصادف در شهرستان گرمسار خبر داد و گفت: برخورد یک دستگاه موتورسیکلت و سواری پژو 405 سه کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

معاینات می‌توانند برخی از بیماری‌های جدی را که ممکن است فرد تجربه کند، از جمله بیماری قلبی، دیابت، سرطان، فشار خون بالا، بیماری ام اس، بیماری‌های خودایمنی، بیماری‌های مقاربتی و آلزایمر نشان دهد.