سه‌شنبه 29 خرداد 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: دمای لاستیک ماشین و قطعات ماشین فرمول یک هنگام مسابقه چنان بالا می‌رود که هر گونه تماسش با بنزین می‌تواند فاجعه بیافریند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس اداره آتش نشانی و خدمات ایمنی کیش از غرق شدن یک زن با حدود 50 سال سن در ساحل شمال غربی کیش خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید امیر پاشا طبائیان - مشاور معاون آموزشی وزارت بهداشت با حضور در شبکه سلامت به سوالات مخاطبان پیرامون برگزاری آزمون دستیاری 50 پاسخ داد. سید امیرپاشا طبائیان با بیان این نکته که در سال‌های پیش تاریخ ثابتی برای برگزاری آزمون دستیاری وجود نداشت، افزود: براساس مصوبه نشست شورای تخصصی، مقرر شده آزمون دستیاری در اردیبهشت ماه هر سال برگزار شود، بنابراین...

وب‌گاه مشرق نیوز

سال 1958 سال آغاز حکمرانی فوتبال برزیل در دنیا بود و در این دوره دو رکورد جالب توجه و دست نخورده در تاریخ این جام ثبت شد؛ بیشترین گل یک اقای گل و پرگل ترین فینال جام جهانی.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصاویری از ده‌ها جسد پوسیده روی بام یک بیمارستان در ایالت پنجابِ پاکستان منتشر شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «الکساندر گروشکو» معاون وزیر خارجه روسیه در مصاحبه با یک رسانه این کشور بر شکست ناتو و فروپاشی پروژه تبدیل اوکراین به یک کشور ضد روسیه تاکید کرد. این دیپلمات ارشد مسکو به خبرگزاری «تاس» گفت: «ناتو همین حالا در اوکراین شکست خورده است. این شکست با فروپاشی پروژه تبدیل اوکراین به (کشور) "ضد روسیه" مرتبط است». تاکید مقام ارشد روس بر شکست پروژه ناتو...

خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - شماری از اهالی روستای کوثرریز رفسنجان که در سیل مردادماه امسال خانه‌هایشان تخریب شد روز شنبه با حضور در محل فرمانداری این شهرستان ضمن گلایه از محقق نشده وعده‌های مسئولان تاکید کردند که باتوجه به شروع فصل سرما نیاز است زودتر خانه‌هایشان بنا و مشکلاتشان حل شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون وزیر خارجه روسیه به خرابکاری در خط لوله انتقال گاز «نورد استریم» و همچنین انفجار و فرو ریختن بخشی از پل کریمه اشاره کرد و به غرب درباره نقض خطرناک خط قرمز روسیه هشدار داد.

خبرگزاری مهر

مشاور معاونت آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از برگزاری آزمون دستیاری پنجاهم در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی ولیعصر (عج) سپاه پاسداران به‌تازگی برای ارائه خدمت به مردم منطقه 22 به بهره‌برداری رسیده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اتفاقات اخیر در تهران را با حضور مسئولان ذیربط بررسی خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از کارگران که به تنهایی موفق به فرار شده است، گفت: گرد و غبار و دود وجود داشت و نمی‌دانیم دقیقا چه اتفاقی افتاده است.

خبرگزاری مهر

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی هفته جاری اغتشاشات در استان تهران را با حضور مسئولان ذیربط بررسی می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

گزارش وزیر اطلاعات از ابعاد امنیتی حوادث اخیر کشور در دستورکار ای هفته کمیسیون شوراها و امور داخلی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: براساس آخرین تحقیقات انجام شده، آمادگی شهروندان تهرانی برای مواجهه با مخاطرات طبیعی کمتر از 10 درصد است.

وب‌گاه عصر ایران

همچنان اما هیچ تصمیم دائمی و بلند مدتی گرفته نشده است و همه گزینه های پیش رو برای بررسی اثرات مثبت و منفی هر کدام در دست بررسی مسئولان است تا شاید بزودی یکی از تصمیم ها گرفته شود. تا آن زمان اما این حرف موافقان طرح صیانت است: آنچه اجرا می شود، طرح صیانت نیست.