چهارشنبه 6 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان اورژانس پسر نوجوان که بر اثر سقوط از ساختمان با مصدومیت حاد و فاقد علائم حیاتی روبرو شده بود را تحت عملیات احیای قلبی ریوی قرار داده و به بیمارستان انتقال دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: پاکستان که از سال 2018 در فهرست خاکستری کشورهایی که در معرض خطر بالای پولشویی و تامین مالی تروریسم قرار داشتند، در تازه ترین ارزیابی FATF از این فهرست خارج شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی از تشدید فعالیت سامانه بارشی و کاهش محسوس دما طی امروز تا پایان روز یکشنبه خبر داده است. این سامانه بارشی که از عصر روز گذشته (جمعه) وارد کشور شد موجب رگبار باران، بارش برف در ارتفاعات، وزش باد شدید موقتی، کاهش محسوس دما، کاهش دید بر اثر بارندگی و پدیده مه و در مناطق مستعد رعدوبرق خواهد شد. بر این اساس امروز (شنبه) در آذربایجان...

وب‌گاه عرشه آنلاین

چوفل نوربو پس از آتش زدن رستوران بنگلادشی در نیویورک به پلیس گفت: آنها به من مرغ بریانی ندادند.

وب‌گاه الف

در مدت همه‌گیری کرونا بیمار هر علائمی داشت ممکن بود اولش به آنفلوانزا ربطش دهد. مدت‌ها طول کشید که تقریباً همه بفهمند در دوران پاندمی اصل بر بیماری همه‌گیر است؛ مگر آن که خلافش ثابت شود. حالا قضیه یک جورهایی برعکس شده است. هر کس علائمی دارد اول خیال می‌کند کروناست و بعد که تستش منفی می‌شود یا پزشک تشخیص می‌دهد متوجه می‌شود که به آنفلوانزا مبتلا شده است.

خبرگزاری مهر

فعال بخش معدن گفت: فرسوده بودن ماشین آلات، فرسایش و هزینه بسیار زیادی برای معدنکاران و کشور در زمینه سوخت و تأمین قطعات دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان هواشناسی در هشدار نارنجی از کاهش دما تا 15 درجه همراه با بارش باران در شمال غرب کشور در پی ورود و تداوم فعالیت سامانه بارشی خبر داد.

خبرگزاری مهر

تبریز - سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت نوجوان 15 ساله تبریزی براثر سقوط خبر داد.

وب‌گاه گسترش

پاکستان که از سال 2018 در فهرست خاکستری کشورهایی که در معرض خطر بالای پولشویی و تامین مالی تروریسم قرار داشتند، در تازه ترین ارزیابی FATF از این فهرست خارج شد.

وب‌گاه عصر ایران

در ادامه آمده است که ایران تا زمان تکمیل طرح «برنامه اقدام» در فهرست سیاه پول‌شویی باقی خواهد ماند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بیانیه FATF از تهاجم مداوم روسیه به اوکراین انتقاد و تاکید شد: اقدامات روسیه همچنان به نقض اصول اصلی FATF، که هدف آن ارتقای امنیت، ایمنی و یکپارچگی سیستم مالی است، ضربه می زند.

خبرگزاری دانا

روابط عمومی دادگستری کردستان در اطلاعیه ای به تشریح جزئیات آتش سوزی حدفاصل مجتمع های قضایی شهید قدوسی و شهید بهشتی سنندج پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تجربه چند دوره انتخابات اخیر و از زمان روی کار آمدن طیفی از اصولگرایان تندرو موسوم به پایداری ها، وحدت در جریان راست سیاست ایران تبدیل به تحفه ای کمیاب شده است. چه آن زمان که بزرگانی چون آیت الله مهدوی کنی و عسگراولادی شاقول وحدت بودند چه بعدها که بزرگان دیگری از اصولگرایان به دنبال حصول وحدت حداکثری بودند، این جبهه پایداری بود که همیشه وحدت شکن بود و سنگ بنای اختلاف را می گذاشت.

خبرگزاری دانا

خسارات وارده از سیل 98 بر پیکر پل‌های لرستان تاکنون تخصیص داده نشده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سام فاتحی که از او به‌عنوان یکی از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران نام برده می‌شود در جریان حادثه‌ای دلخراش در ترکیه جان باخت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مردی در یک حادثه هولناک، همسرش را با 18 ضربه چاقو مقابل چشمان مادرزنش در حالی به قتل رساند که در کشاکش طلاق قصد بازگرداندن جهیزیه وی را داشت.