چهارشنبه 6 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با برگزاری مانور‌های هسته‌ای از سوی ناتو کشور‌های غربی کلاهک‌های روسیه را برای یافتن هر نشانه‌ای از تحرک احتمالی مورد رصد قرار می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرد قاتل بعد از فرار از صحنه جنایت، مقداری مرگ موش را به همراه تعدادی قرص خورده است تا خودکشی کند!

وب‌گاه اقتصاد نیوز

باید مسئولان به این مهم ایمان بیاورند که در عصر حاضر مثلا نمی‌توان با چند سطر اطلاعیه و مثلا حضور چند دقیقه‌ای دوربین صدا و سیما در زندان اوین و یا ساخت چند دقیقه گزارش در یک بخش خبری خاص صدا و سیما و البته آن هم با تاخیر به ایجاد سد محکم ذهنی در برابر شایعات در افکار افراد جامعه فکر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعاتی بعد خبرگزاری تسنیم نوشت: «دستور جلسه فیفا در سایت این فدراسیون قرار گرفته و در آن موردی مبنی بر بررسی حذف تیم ملی ایران یا هر گونه تغییر دیگری در تیم‌های حاضر در جام جهانی دیده نمی‌شود.»

وب‌گاه خبر آنلاین

خراسان نوشت: مردی در یک حادثه هولناک، همسرش را با 18 ضربه چاقو مقابل چشمان مادرزنش در حالی به قتل رساند که در کشاکش طلاق قصد بازگرداندن جهیزیه وی را داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گروه ویژه اقدام مالی (FATF) نام ایران را کماکان در لیست سیاه این کارگروه نگه داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تحریم‌های کارگروه ویژه اقدام مالی علیه ایران شامل محدودیت در روابط مالی با شرکت‌های ایرانی، بررسی بیشتر تراکنش‌های مالی مرتبط با ایران، ارسال گزارش در خصوص انجام هرگونه مبادله مالی با ایران به این کارگروه و ممانعت از احداث شبعه جدید بانک‌های ایران در خارج و بالعکس می‌شود.

خبرگزاری مهر

اخبار برای دامن‌زدن به ترس‌های ما از ضعف‌مان در یافتن پرسپکتیو درست از وضعیت کشور استفاده میکند. پرسپکتیو باعث میشود رخدادی تکان‌دهنده در زمان حال را با تجربه بشریت در کل تاریخ مقایسه کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخستین ماه پاییز در حال پایان است و نمونه‌هایی از ابتلا به آنفلوآنزا به ویژه آنفلوآنزا ان.1 اچ.1 موجب درگیری شدید ریه و بستری شدن افراد مبتلا شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

«احتمال ابتلا به آنفلوآنزا در روزهای اخیر از احتمال ابتلا به کرونا پیشی گرفته است. این در حالی است که کادر درمان نگران آن هستند که ویروس آنفلوآنزا و ویروس کووید -19 هر دو با هم فردی را مبتلا کنند و در این صورت هم‌افزایی داشته و موجب افزایش تعداد افراد بستری در بخش‌های ویژه نظیر آی. سی. یو شوند.

خبرگزاری دانا

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) شامگاه جمعه از مقابله پدافند هوایی ارتش سوریه با حمله موشکی رژیم صهیونیستی در آسمان دمشق و منطقه جنوبی سوریه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی آتش‌سوزی ظهر روز 29 مهرماه سال‌جاری در فضای سبز حد فاصل مجتمع های قضایی شهید قدوسی و شهید بهشتی سنندج، دادگستری کردستان اطلاعیه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول ایستگاه شماره چهار آتش‌نشانی سنندج با اشاره به آتش سوزی در بلوار ضیاالدینی و مهار آن، گفت: در این حادثه یک خودروی کوییک در آتش سوخت.

خبرگزاری دانا

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای کرمانشاه برگزار و مطالبی درباره مباحث روز مطرح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه در کشورهای غربی و آمریکایی شدیدترین خشونت را علیه زنان اجرا می‌کنند، گفت:، اما این افراد امروز طرفدار حقوق زنان هستند، این دوگانگی است، در این کشورها همچنین شاهد تبعیض نژادی آشکار و شکنجه شدید زندانیان هستیم، اما این کشورها طرفدار حقوق بشر هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پاکستان از سال 2018 به دلیلی که «کاستی‌های استراتژیک مبارزه با تأمین مالی تروریسم» عنوان می‌شد، در فهرست خاکستری گروه ویژه اقدام مالی (FATF) قرار داشت که در تازه‌ترین ارزیابی FATF از این لیست خارج شد.