چهارشنبه 6 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

آسمان تهران فردا (اول ابان ماه) نیمه‌ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و گرد و خاک و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای 16 و حداکثر دمای 24 درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (2 آبان ماه) کمی ابری تا نیمه‌ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و در بعد از ظهر بارش پراکنده و احتمال رعد و برق با حداقل دمای 15 و حداکثر دمای24 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فعال بخش معدن گفت: فرسوده بودن ماشین آلات، فرسایش و هزینه بسیار زیادی برای معدنکاران و کشور در زمینه سوخت و تأمین قطعات دارد.

وب‌گاه گسترش

شهردار تهران از راه‌اندازی نهضت پارکینگ‌سازی و ساماندهی پارک حاشیه‌ای در پایتخت خبر داد و گفت: تا کنون در شهر تهران 150 پارکینگ ساخته شده و ساخت 2 هزار و 500 فضای پارکینگ دیگر نیز در دستور کار شهرداری تهران قراردارد.

خبرگزاری دانا

محمدحسن صحراگرد گفت: در پایش پیشین، تمامی پاساژها و واحدهای تجاری بجنورد بابت نداشتن ایمنی‌های لازم آتش نشانی در ساختمان اخطار گرفته بودند که در پایش امسال نیز مشاهده شد هیچ یک از مالکان این ساختمان‌ها بر رفع این نقایص اقدامی را انجام نداده بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس شورای شهر تهران گفت: ساختمان‌های عمومی مثل بانک‌ها، مساجد، مدارس، وزارتخانه‌ها، ساختمان‌های حکومتی و نظامی ما شرایط خوبی ندارند و حتی برخی از آن‌ها ضد پدافند شهری هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ساعت کار مدارس ابتدایی از ساعت 8.30 صبح تا ساعت 12.45 ظهر و ساعت آموزش مدارس متوسطه 7.30 صبح آغاز و تا ساعت 12.30 است.

خبرگزاری مهر

پس از پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه زنان در عرصه‌های مختلف ارتقا یافت و زنان به عنوان نیمی از جمعیت اجتماعی کشور در بسیاری از عرصه‌ها پیشتاز بوده اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سید مجید میر احمدی گفت: حادثه زندان اوین ربطی به اغتشاشات کشور نداشت.

خبرگزاری مهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر از اصلاح و افزایش تعرفه واریزی کار دانشجویی از طریق سازمان امور دانشجویان در آینده نزدیک خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جلسه مسئولان خوابگاه‌های مجردی پیرامون بررسی و هم‌اندیشی درخصوص مشکلات خوابگاه‌ها با حضور معاون دانشجویی، مدیر امور دانشجویی، سرپرست اداره امور خوابگاه‌ها، و رؤسای اداره امور تغذیه و مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی دانشگاه برگزار شد. در این نشست تاثیر عملکرد هر یک از بخش‌های مختلف دانشگاه اعم از معاونت توسعه و مدیریت منابع، معاونت آموزشی و تحصیلات...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی از تخریب 90 درصدی 16 شعبه و سرقت از 2 بانک در جریان اغتشاشات اخیر خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

برگزارکنندگان گرندپری تگزاس برای گرامیداشت راننده آلمانی تیم آستون مارتین، درخت می‌کارند.

خبرگزاری دانا

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه پدافند غیرعامل شهری در ساختمان‌های معمولی کمتر مطرح است، گفت: اگر این ساختمان‌ها مقاوم ساخته شود می تواند در برابر بلایای طبیعی یا غیر طبیعی مقاوم باشد ولی ساختمان‌های عمومی مثل بانک‌ها، مساجد، مدارس، شرایط خوبی ندارند و حتی برخی از آنها ضد پدافند شهری هستند.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل راهداری خراسان رضوی گفت: بیش از 80 میلیارد ریال پروژه عمرانی برای ایمن‌سازی، تقویت و نگهداری زیرساختهای مهم و حائز اهمیت حمل و نقل استان اجرا شده است.