شنبه 9 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر انرژی اوکراین گفت که 40 درصد از ژنراتورهای حرارتی این کشور در نتیجه حملات هوایی روسیه مورد هدف قرار گرفته و آسیب دیدند.

وب‌گاه عصر ایران

کارشناسان و متخصصان علم سیاست، روانشناسی، فلسفه، جامعه‌شناسی و روانپزشکی؛ وابستگانی از هر گرایش مذهبی و از هر جناح حزبی موافق یا مخالف، در این 5 هفته بار‌ها تذکر دادند که راه برخورد با اعتراضات مردمی، اعمال جبر و به کار بستن روش‌های قهری نیست.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک تصادف مرگبار در جاده خاوران خبر داد‌.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی تهران با توجه به مجوز صادره از سوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مبنی بر پذیرش متقاضیان تحصیل در دوره‌های فلوشیپ از طریق فراخوان دانشگاهی، در رشته‌های مورد نیاز بعد از انجام مصاحبه ساختارمند، دستیار فلوشیپ ورودی 1401 می‌پذیرد. داوطلبان (اعم از کسانی در آزمون فلوشیپ کتبی اردیبهشت سال 1401، شرکت کرده یا شرکت نکرده اند) درخواست...

وب‌گاه خبر آنلاین

دیده بان ایران نوشت: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی پارلمان با تشریح وقایع اخیر زندان اوین اطلاعات جدیدی داده و گفته است:: بررسی‌هایی که انجام دادیم گویاست که در این حادثه یک چهره‌ای در این زندان کشته شود که خود در خلق این غائله نقش داشته و فردی که رفته بود او را با چاقو از پای درآورد، دنبال او می‌گشته که "مهدی کجاست"؟ که مهدی را بیرون برده بودند وگرنه اتفاقات شومی قرار بود رخ...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: پارسا اکبریان، فرزند داور سرشناس فوتبال کشور محمدرضا اکبریان دانش‌آموز مقطع متوسطه اول دبیرستان سوم شعبان کرج بود که روز گذشته پس از حضور اورژانس و انتقال از مدرسه به یکی از مراکز درمانی کرج، با وجود تلاش پرسنل درمانی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ گفت: ایران همچون جهان اسلام با تروریسم رسانه‌ای مواجه است و رسانه‌های معاند در تلاشند تا واقعیت‌ها را با اخبار جعلی وارونه جلوه دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

میرسلیم می‌گوید: وقتی بی‌حجابی در فهم و ذهن مردم به صورت یک ضدارزش دربیاید، اگر بی‌حجابی وارد عرصه شود، تحقیر خواهد شد و این بسترسازی، شدنی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرندی گفت: به رویاپردازی ادامه دهید، اما ایران در حال رشد است. تامین مالی اغتشاشات و تروریسم همزمان با اعتراضات مردمی در پایتخت‌های غربی بی‌فایده است. اینجا ایران 1953 نیست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاور رسانه‌ای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان با انتشار توئیتی به پیام راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک عضو اتاق بازرگانی گفت: با افتضاحی که در حال حاضر ایجاد شده و خبر ارسال تسلیحات به روسیه و برخوردهایی که با معترضین می‌شود فضای گفت و گو به شدت منفی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مشاور تیم مذاکره‌کننده کشورمان در پاسخ به استقبال راب مالی از تجمع برخی از ایرانیان خارج از کشور تاکید کرد: تامین مالی اغتشاشات همزمان با اعتراضات مردمی در غرب بی‌فایده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: راه‌اندازی دفتر نیروهای مسلح در دانشگاه ها برای تعامل بیشتر بین دانشگاه و نیروهای مسلح در زمینه‌های علمی است.