شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر احمد وحیدی و سلیمان سویلو خواهان تقویت هرچه بیشتر مناسبات فی ما بین در سطح دو جانبه و منطقه‌ای، مبارزه مشترک با تروریسم، استرداد مجرمان و مقابله با قاچاق مواد مخدر شدند. دکتر وحیدی در این گفت‌وگوی تلفنی، ضمن ابراز همدردی با همتای ترکیه‌ای خود به خاطر انفجار تروریستی اخیر در آن کشور، اظهار کرد: ایران و ترکیه دارای دشمنان مشترک هستند و باید در...

وب‌گاه مشرق نیوز

زمین لرزه ای با قدرت 5 ریشتر هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه عصر ایران

هنوز جزییاتی از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارش نشده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه 5 ریشتری منطقه کنگ در استان هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی رسانه‌های ضد انقلاب مدعی شدند فردی به اسم برهان کرمی در کامیاران توسط مأموران امنیتی و انتظامی کشته شده است.

وب‌گاه عصر ایران

طبق بیانیه دفتر نتانیاهو، این گفتگوی تلفنی نزدیک به 12 دقیقه ادامه داشت و نتانیاهو در ابتدا کشته شدن شهروندان ترکیه‌ای در حمله چند روز گذشته در استانبول را تسلیت گفت و اعلام کرد که اسرائیل آماده همکاری در زمینه مبارزه با تروریسم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام برخی رسانه ها، زلزله ای به قدرت 5 ریشتر بخش مرکزی شهرستان لنگه استان هرمزگان را لرزاند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک نماینده روحانی مجلس مدعی شد؛ وزیر خارجه بیان کرد شبی که اوین آتش گرفت تازه وارد خانه شدم، هنوز کتم را درنیاورده بودم که وزیر خارجه آمریکا زنگ زد و گفت ما چهار زندانی در اوین داریم که قرار است تبادل شود. اتفاقی برایشان پیش نیاید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته از روز گذشته در جاده‌های شمال آغاز شده و تا روز شنبه در محورها ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع تیراندازی در یک شرکت خصوصی در محدوده جوادیه تهرانپارس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محمد کاظم آل صادق، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق روز چهارشنبه 25 آبان ماه 1401 با آقای «زیاد علی فاضل»، وزیر جدید برق عراق ملاقات و گفتگو کرد.

خبرگزاری دانا

رسانه‌های معاند در ادامه حرکت نخ‌نمای خود در کشته‌سازی برای اغتشاشات، ادعایی درباره فردی مطرح کردند که روز پنجشنبه 26 آبان 1401 در شیراز به خاک سپرده شد.

وب‌گاه 55 آنلاین

یکی از فرماندهان یگان ویژه در حمله تروریستی اصفهان به شهادت رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز