شنبه 16 تیر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از ثبت هر دو روز 3 فوتی در تصادفات تهران خبر داد و گفت: فوت عابران پیاده 6 درصد افزایش داشته است.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور با بیان اینکه وضعیت ذخیره پشت 5 سدی که آب تهران را تأمین می‌کند، مناسب نیست، گفت: در حوزه موضوعات فنی باید مطالعات بیشتری انجام شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد وحیدی، وزیر کشور بر انجام مطالعات دقیق برای اجرای برنامه ملی در مواقع بحرانی تاکید کرد و خواستار تشکیل فوری پژوهشکده یا مرکز مطالعات شد.

خبرگزاری مهر

اهواز - معاون آبخیزداری و بیابان سازمان منابع طبیعی از اختصاص مبلغ 110 میلیارد تومان برای اجرای عملیات آبخیزداری در این استان خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: یکی از مشکلات شهر تهران با توجه به کاهش نزولات آسمانی، ذخیره پشت 5 سدی است که آب تهران را تامین می‌کند که وضعیت در این بخش خوب نیست و باید مراقبت کرد.

وب‌گاه الف

وزیر کشور از مردم خواست که با توجه به کاهش نزولات آسمانی و آب ذخیره شده در پشت پنج سد اصلی تامین آب تهران، در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران گفت: ساختمان‌هایی در بخش آتش‌نشانی دچار اختلال هستند و در برخی از موارد تا 11 مورد تذکر و اخطار نیز گرفته‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - قدرت های بزرگ و گروه های تروریستی برای نیل به اهداف خود از رسانه ها به عنوان ابزاری جنگی علیه طرف مقابل بهره برداری می کنند که درارتباط «سازمان خبرگزاری های آسیا و اقیانوسیه» (اوآنا) می تواند با اتخاذ سیاست های هماهنگ و تولید محتوای مناسب و گسترده به مقابله موثر با این رویکرد بپردازد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد وحیدی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جیره بندی آب در تهران وجود دارد یا خیر گفت: بهتر است این موضوع را همکاران ما در وزارت نیرو بحث کنند و اطلاعات دقیق بدهند اما آنچه که مهم است ما باید در مصرف آب مراقبت کنیم و صرفه جویی داشته باشیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور در پاسخ به این سوال که آیا احتمال جیره بندی آب در تهران وجود دارد یا خیر گفت: بهتر است این موضوع را همکاران ما در وزارت نیرو بحث کنند و اطلاعات دقیق بدهند اما آنچه که مهم است ما باید در مصرف آب مراقبت کنیم و صرفه جویی داشته باشیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیرو‌های ارتش سوریه یک کاروان نظامی اشغالگران آمریکایی را در حومه القامشلی وادار به عقب نشینی کردند. بر اساس این گزارش، یک ایست و بازرسی ارتش سوریه کاروانی متشکل از 6 خودروی نیرو‌های اشغالگر آمریکا را که قصد ورود به روستا‌های الدمخیه و تل ذهب در حومه قامشلی را داشت وادار به عقب نشینی کرده و از منطقه بیرون...

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: یکی از مشکلات شهر تهران با توجه به کاهش نزولات آسمانی، ذخیره پشت 5 سدی است که آب تهران را تامین می‌کند که وضعیت در این بخش خوب نیست و باید مراقبت کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

سخنگوی قوه قضائیه ایران اعلام کرد که محاکمه بازداشت‌شدگان حوادث اخیر شروع شده است و استان‌های تهران، البرز، اصفهان و کردستان پیشتاز هستند. همچنین عوامل حادثه اوین شناسایی شده‌اند.

خبرگزاری مهر

سفیر و نماینده دائم ایران از سکوت شورای امنیت سازمان ملل در قبال تجاوز مکرر رژیم صهیونیستی به سوریه انتقاد کرد.