شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری دانا

اغتشاشگران در برخی محلات این شهر اقدام به تخریب اموال عمومی کرده و درچند نقطه شهر اقدام به آتش سوزی اموال مردم کردند که دود ناشی از آتش‌سوزی فضای شهر را در برگرفته است.

خبرگزاری دانا

کیخسرو دستغیب گفت: به دنبال نخستین بارش پاییزی همه محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه به غیر از گردنه تته در محور پاوه به مریوان باز است.

خبرگزاری دانا

مدیر کل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد آخرین وضعیت تردد در راه های مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد را تشریح و گفت: محور سی سخت به پادنا باتوجه به ریزش ها مسدود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از کیان پیرفلک 9 ساله که در حادثه تلخ شب گذشته در ایذه جان باخت را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی برتداوم بارش ها، احتمال سقوط سنگ و بهمن در مسیر های کوهستانی رانندگان در حاشیه محورهای کوهستانی و رودخانه ها توقف نکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول بمب‌گذاری‌های داعش در استان الانبار در غرب عراق به هلاکت رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

سرکرده ارشد داعش در غرب عراق کشته شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: حادثه تروریستی ایذه 19 آسیب دیده وجود داشت که هفت نفر آن فوت کردند که بیشتر آنها با حال عمومی بسیار بد و یا فوت شده به بیمارستان منتقل شدند.

خبرگزاری تسنیم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی بیانیه‌ای در محکومیت حوادث تروریستی شب گذشته در ایذه و اصفهان، تصریح کرد: این دستان پلید که به خون مردم بی‌گناه آلوده شد، همان دستان کثیف مدعیان دروغین دموکراسی و طرفداران حقوق بشر است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول بمب‌گذاری‌های داعش در استان الانبار در غرب عراق به هلاکت رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که یک تروریست داعشی به نام «ابو عیسی» که مسئول بمب‌گذاری‌های این گروهک در استان الانبار بود، امروز (پنج شنبه) به هلاکت رسید. به نوشته وبگاه المعلومه، در بیانیه‌ای صادره آمده است که تیمی از یگان مبارزه با تروریسم در یک کمین موفق، توانستند این فرد را با نام کامل «حسین محمد جاسم العیساوی المکنی» را در حومه...

خبرگزاری دانا

محسن حمیدی 54 ساله و محمدحسین کریمی 30 ساله در حمله تروریستی شب گذشته اصفهان به شهادت رسیده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: علی لاریجانی با ابراز تسلیت در پی حوادث تروریستی دیشب، خاطرنشان کرد: لازم است مسئولین ذی‌ربط در برخورد با این جنایات، اقدامات سنجیده و به موقعی داشته باشند.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در پی وقوع تیراندازی در یک شرکت خصوصی در محدوده جوادیه تهرانپارس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم کاشمر گفت: وزیر خارجه آمریکا 40 دقیقه قبل از اینکه ما اطلاع داشته باشیم، اطلاع داشت؛ اوین را خودشان با آدم‌های خودشان آتش زدند.