شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مذاکرات رفع تحریم‌ها پس از ماه‌ها گفت وگوهای فشرده در وین به مرحله‌ای رسیده است که چنانچه ایالات متحده آمریکا به عنوان طرف نقض کننده برجام مطالبات منطقی ایران و الزامات شکل‌گیری یک توافق پایدار و قابل اتکاء را بپذیرد، توافق نهایی حاصل خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بنا بر اعلام مراجع ذیربط، به دلیل اینکه پیکر مرحوم در زمان حادثه شناسایی نشده بود، مجهول الهویه بود و در نهایت، پیکر وی پس از شناسایی 22 آبان‌ماه به خانواده‌اش تحویل و پنجشنبه 26 آبان به خاک سپرده شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران همواره از ترکیه‌ای قوی و با ثبات حمایت می‌کند و معتقدیم اقتدار و امنیت دو کشور به نفع دو طرف و منطقه خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی اسماعیلی گفت: نهایت تلاش‌ها انجام می‌شود تا اقدامات حمایتی وزارت فرهنگ در زنجیره نشر، موجب ضعف کتابفروشی‌ها نشود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رییس سازمان مدیریت بحران کشور از آماده باش اعضای ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان هرمزگان در پی وقوع زلزله خبر داد.

خبرگزاری مهر

اهواز - سران طوایف و عشایر لر و بختیاری، حمله تروریستی به مردم و حافظان امنیت در شهرستان ایذه را محکوم و خواستار برخورد شدید با عاملان و آمران این جنایت شدند.

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: با توجه به ارزیابی‌های میدانی صورت گرفته خوشبختانه تاکنون زلزله 5 ریشتری هرمزگان خسارت جانی و مالی به همراه نداشته است.

خبرگزاری تسنیم

وزیران کشور ایران و ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی رخ داده در دو کشور، بر گسترش همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از اعزام تیم های ارزیاب برای حضور در منطقه زلزله زده بندر کنگ خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وحیدی گفت: ایران و ترکیه دارای دشمنان مشترک هستند و باید در زمینه مقابله با تروریسم و ناامن‌کنندگان امنیت دو کشور، همکاری جدی‌تری صورت گیرد.

خبرگزاری مهر

وزیر کشور ترکیه در گفتگو با وحیدی گفت: اطمینان داریم که مسئولان جمهوری اسلامی ایران با تدبیر و اقتدار، حوادث اخیر که هدایت شده از سوی برخی دولت‌ها است، را به خوبی مدیریت خواهند کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود و نخست وزیر مکلف رژیم صهیونیستی امروز برای اولین بار از سال 2013 میلادی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به صورت تلفنی گفتگو کرد.

خبرگزاری مهر

بندرعباس - مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان گفت: زمین‌لرزه‌ای با قدرت 5 ریشتر بندر کنگ در هرمزگان را لرزاند و در حال حاضر ستادهای بحران استان و شهرستان بندرلنگه تشکیل شده است.

وب‌گاه فرارو

معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خبر وقوع زلزله 5 ریشتری در هرمزگان گفت: دو تیم ارزیاب هلال‌احمر به منطقه اعزام شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیران کشور ایران و ترکیه در گفت‌وگوی تلفنی، ضمن محکوم کردن اقدامات تروریستی رخ داده در دو کشور، بر گسترش همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌ای تاکید کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز