شنبه 16 تیر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه 55 آنلاین

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از تلاش آتش‌نشانان در حریق گسترده ساختمان مسکونی هفت طبقه و نجات مادر و 2 فرزندش از میان شعله‌های آتش خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ساعت 21:41 شامگاه دوشنبه خبر آتش گرفتن یک خانه در شهر «آلنی» مشگین‌شهر به آتش‌نشانی و پلیس اعلام شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: هفته گذشته گروه ویژه اقدام مالی یا FATF مجددا ایران را در کنار کره شمالی و میانمار در لیست سیاه خود قرار داد. این درحالی است که پاکستان و نیکاراگوئه از لیست خاکستری این نهاد خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رسانه دولت نوشت: نشست گفت‌وشنود علی بهادری‌جهرمی با دانشجویان دانشگاه قم، پرشور و توأم با نشاط سیاسی بود. هرچند برخی سعی در ایجاد حاشیه داشتند، اما غلبه با اکثریتی بود که اهل گفت‌وگو بودند

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: هفته گذشته گروه ویژه اقدام مالی یا FATF مجددا ایران را در کنار کره شمالی و میانمار در لیست سیاه خود قرار داد. این درحالی است که پاکستان و نیکاراگوئه از لیست خاکستری این نهاد خارج شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: یکی از زیبایی‌های استان قزوین غار قلعه کرد است که حدود 15 تا 20 درجه سانتیگراد دما دارد.

خبرگزاری دانا

منابع سوری از اقدام ارتش این کشور در ممانعت از عبور کاروان نظامی آمریکا در حومه قامشلی خبر دادند.

خبرگزاری دانا

شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال 1406 خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.

خبرگزاری مهر

شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال 1406 خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور از مردم خواست که مطابق با الگوی مصرف و دستورالعمل اعلام شده از سوی وزارت نیرو عمل کنند تا مشکل کم‌آبی برطرف شود. در همین راستا نیز بازهم از مردم می‌خواهم که در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور به موضوع ایمنی سازه‌ها و ساختمان‌ها اشاره کرد و گفت: در بخش ساختمان‌های نا ایمن و شناسایی و مقاوم سازی آنها، اقدامات خوبی انجام شده و قرارگاهی نیز در این بخش شکل گرفته است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر کشور گفت: اولین مساله ما این است که اطلس خطر کشور را کاملا مشخص کنیم. این اطلس خطر باید سناریوها و حالات مختلف را در نظر بگیرد و با توجه به شرایط هرکدام از مناطق و محلات به ما بگوید که چه وضعیتی در حالات مختلف پیش خواهد آمد. همه این ها را می‌توان دریک سامانه تعریف کرد و لازم است با نگاهی فنی به این موضوع توجه کنیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وزیر کشور گفت: موضوع مدیریت بحران و مدیریت ریسک مساله بسیار مهمی است که باید مورد توجه واقع شود، آنچه که در مورد تهران گفته شده است، این است که آمادگی خوبی در سال‌های اخیر وجود نداشته و ما در چند سال اخیر دیدیم که با یک لرزه کوچک مردم به خیابان‌ها آمدند و مشکلاتی ایجاد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

کرانه مسلح باختری، وحشت رهبران اروپایی از فوران خشم مردم، اروپا مانع راستی‌آزمایی پهپادها!، مقابله با تروریسم فرهنگی رسالت رسانه‌ها، از جمله تیترهای برگزیده روزنامه‌های چهارشنبه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تعدادی از استانداران کشور با بیان خبر توقف پرداخت تسهیلات مسکن روستایی از افزایش خسارات سیل و زلزله به دلیل وجود بافت فرسوده در مناطق محروم ابراز نگرانی کردند. این دومین واکنش رسمی به توقف پرداخت وام مسکن روستایی در هفته جاری است. پیش از این نیز، در روزهای اخیر، نمایندگان مجلس با ارسال نامه ای به رئیس جمهوری از عملکرد دستگاه‌های مرتبط با موضوع وام مسکن روستایی انتقاد کرده وخواهان رسیدگی...