شنبه 14 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی لاریجانی گفت: خیرخواهی و آینده‌نگری برای اصلاح امور کشور به آرامش و ثبات نیاز دارد که امید است به عنایت الهی به زودی در کشورمان محقق شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین شریعتمداری در رابطه با نقش سلبریتی ها در اغتشاشات اخیر گفت: سلبریتی‌ها حقیرتر از آنند که الکوی آشوبگران باشند، تروریست‌های آشوبگر دستورالعمل را از سرویس‌های اطلاعاتی بیگانه می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: حوادث در برخی شهرها به‌خصوص ایذه بار دیگر نشان داد که این‌گونه جنایات در شرایطی رخ می‌دهند که زمینه‌های بهم ریختگی امنیتی در کشور به‌وجود آید.

خبرگزاری دانا

به بهانه تشییع یکی از جانباختگان اغتشاشات اخیر در بوکان که توسط عناصر ضد انقلاب به طرز مشکوکی به قتل رسیده، فراخوان هایی برای حضور در آرامستان این شهر منتشر شده بود که پس از برگزاری مراسم حاضرین متفرق شدند اما عده‌ای از آشوبگر ها بی اعتنا به سایرین از سمت آرامستان به سمت مرکز شهر حرکت کرده و دست به آشوب ها و ایجاد ناامنی برای مردم زدند.

خبرگزاری تسنیم

علی لاریجانی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیامی حادثه تروریستی ایذه را تسلیت گفت.

وب‌گاه الف

فرماندهی انتظامی استان اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای از شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی، یکی از مدافعان امنیت مردم در یگان ویژه پلیس، بر اثر جراحات حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان خبر داد، که به این ترتیب آمار شهدای حادثه تروریستی شب گذشته در این شهر به 3 نفر رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس ادعای یک زن جوان مشهدی همسرش دو نفر از دوستانش را به جای مامور معرفی کرده تا زن را به بیمارستان روانی ببرد و راحت‌تر او را طلاق بدهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یگان مبارزه با تروریسم عراق اعلام کرد که یک تروریست داعشی به نام «ابو عیسی» که مسئول بمب‌گذاری‌های این گروهک در استان الانبار بود، امروز (پنج شنبه) به هلاکت رسید.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حال 2 نفر از مجروحان حمله تروریستی ایذه وخیم است.

وب‌گاه الف

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی انتظامی استان اصفهان از شهادت سرهنگ اسماعیل چراغی، بر اثر جراحات حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از مدافعان امنیت مردم در یگان ویژه پلیس اصفهان، بر اثر جراحات حادثه تروریستی شب گذشته شهر اصفهان شهید شد که به این ترتیب آمار شهدای حادثه تروریستی شب گذشته اصفهان به 3 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس قوه قضاییه گفت: با همکاری دستگاههای امنیتی و انتظامی نسبت به شناسایی عوامل عملیاتی و پشتیبانی این حوادث تأثر آور اقدام کرده و در اسرع وقت پرونده قضایی تشکیل و مجرمان به اشد مجازات محکوم شوند.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اقتصادی رئیس‌جمهور: در ایذه و اصفهان بار دیگر چهره خبیث آمریکا و اروپا با دست کثیف منافقین نمایان شد.