یک‌شنبه 15 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: شمار مجروحین انفجار استانبول به 81 نفر افزایش یافت.

وب‌گاه عصر ایران

باتوجه به گستردگی حریق از تمامی شهرستان‌های اطراف از جمله اصفهان، فلاورجان، فولادشهر، شهرضا، کلیشاد، بهارستان، گلشن، زنی، چم‌گردان، دهاقان و...، و شهرک صنعتی اطراف نیروهای آتش‌نشانی و امدادی را فرخوان کردیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آرتین حجازی نوجوان 10 ساله ای که به گفته رئیس هیأت نجات غریق فارس، به شنا آشنایی کامل داشته است، دوشنبه 16 آبان‌ماه 1401 به استخر سرپوشیده کوثر شیراز رفته بود اما در هنگام حضور در این استخر به دلیل نبودن درپوش روی دریچه مکش آب که قدرت بالایی دارد، پای وی درون لوله تصفیه، گیر کرد و تلاش‌های وی برای نجات خود بی‌ثمر ماند.

وب‌گاه عصر ایران

رئیس جمهور ترکیه گفت: برای عزیزانی که امروز در ساعت 16:20 دقیقه در بمب‌گذاری خیابان استقلال جان باختند، طلب رحمت و برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

خبرگزاری دانا

رئیس جمهوری ترکیه اعلام کرد که در انفجار امروز در استانبول تاکنون 6 نفر جان باختند و 53 نفر مجروح شدند.

وب‌گاه عصر ایران

دو هواپیمای متعلق به دوران جنگ جهانی دوم روز شنبه هنگام انجام پرواز در یک مراسم یادبود در ایالت تگزاس با هم برخورد کرده و سقوط کردند. منابع دولتی اعلام کردند شش نفر در این حادثه جان خود را از دست دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه امروز یکشنبه در سخنانی اعلام کرد: تعداد قربانیان انفجار در استانبول به 6 نفر افزایش یافته است. به گفته وی 53 نفر مجروح شدند. رئیس جمهور ترکیه در سخنان امروز خود، انفجار امروز را «حمله ای تروریستی» نامید. اینکه بگوییم این حادثه قطعاً تروریستی است ممکن است اشتباه باشد، اما اولین اطلاعاتی که از استاندار دریافت...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رییس جمهور ترکیه بیان کرد: دولت ترکیه در تلاش است تا عاملان حمله تروریستی شنیع را هر چه زودتر شناسایی و مجازات کند. شواهد نشان می‌دهد که انفجار در میدان تقسیم تروریستی بوده و یک زن در آن نقش داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در اولین واکنش به انفجار در خیابان تقسیم استانبول با وعده مجازات عاملین، گفت که تروریست ها در ترکیه به اهداف خود نخواهند رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس جمهور ترکیه در واکنش به انفجار امروز در استانبول بیان کرد: شواهد نشان می‌دهد که انفجار در میدان تقسیم تروریستی بوده و یک زن در آن نقش داشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: فاطمه سرایداران گفت: آرتین با هر صدایی که می‌آید بسیار می‌ترسد و می‌گوید صدای شلیک است و می‌خواهند تیراندازی کنند و با گریه آن مکان را ترک می‌کند! می‌گوید اگر به حرم بروی کشته می‌شوی و دیگر برنمی‌گردی.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مجید امامی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ه نظرم کاری که بعضی از ورزشکاران انجام دادند، نوعی خطا و بی‌تجربگی اجتماعی بود. حتما با گفتگو، تعامل، مطالعه و دیدن نمونه‌های جهانی می‌تواند متوقف شود.

وب‌گاه عصر ایران

من قصد دارم بگویم که نفس حضور یک تیم به عنوان تیم ملی؛ یعنی تیم پرچم و تیم سرود ملی است. اساسا هیچ کنشگر عاقلی به عنوان تیم ملی، نسبت به سرود و پرچم خود تنقیصی نخواهد داشت و دقیقا تضعیف و تخریب یک تیم، از جایی شروع می‌شود که هویت آن تیم یعنی ملیت آن تیم تخریب شده باشد.

خبرگزاری دانا

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در این حادثه 15 نفر به علت گازگرفتگی مصدوم شدند، گفت: تاکنون 90 درصد حریق کنترل شده و 25 تیم امدادی و آتش نشانی به محل اعزام و در حال انجام عملیات اطفا حریق هستند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت 10:35 صبح امروز یکشنبه 22 آبانماه 1401 پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله 3 واحد امدادی اورژانس 115 شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه آمبولانس امدادی 115 و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.