دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

پرویز پرستویی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون از قهرمان سابق المپیک حمایت کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پزشکیان ضمن تحلیل بخشی از اعتراضات اخیر گفت: مگر سوریه است یا جنگ عراق است که بخواهند بر سر خارجی‌ها کلاه بگذارند، هرجا شورشی می‌شود و کارشکنی شکل می‌گیرد یا اعتراضی هست نیازی نیست که بخواهند با آمبولانس بروند یا مخفی‌کاری بکنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رئیس اداره گاز و دفتر امام جمعه شادگان صورت گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب شادگان گفت: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رییس اداره گاز و دفتر امام جمعه شادگان صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: 300 هزار خانه روستایی در قالب طرح نهضت ملی مسکن با اعطای تسهیلات مصوب 200 میلیون تومانی به هر خانوار در حال ساخت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از وبگاه اِیرفورس تایمز، سقوط یک فروند جنگنده متعلق به نیروی هوایی آمریکا در 20 مایلی جنوب پایگاه هوایی «کلمبوس» واقع در ایالت «می سی سی پی» رسانه‌ای شده است. بر اساس اعلام این رسانه، هواپیمای آموزشی «تی -38 تالون» در این حادثه سقوط کرد؛ اما خلبان آن موفق به خروج اضطراری شد. «جرمی برگین» از فرماندهان ارشد نیروی هوایی آمریکا در این باره...

وب‌گاه گسترش

عضو شورای شهر تهران گفت: 35 تا 40 میلیون متر مکعب کسری ذخایر آب زیرزمینی داریم و به 175 میلیون متر مکعب در سالهای آینده خواهد رسید.

وب‌گاه 55 آنلاین

بخشی از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در حال بازسازی به دلیل نامشخصی به یکباره فرو ریخته و یک مرد مشهدی زنده زنده در زیر آوار دفن شد

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: هنگامی که معاون رییس جمهور دنبال پاسخ به سوالات بود، عده ای از دانشجویان سالن را ترک کردند و حسینی نیز گفت: دوستان تحمل شنیدن صدای مخالف ندارند، تهمت زده و شعار دهند و الان که باید بشنوند، سالن را ترک می کنند. شما تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم در پاسخ به این سوال که چه جنسی از مردم در کف خیابان حضور دارند، گفت: مردم حاضر در اعتراضات دو بخش دارند؛ یک بخش در دانشگاه و بخش دیگر در کف خیابان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه گسترش

سخنگوی قوه قضاییه در خصوص اقدامات برای دستگیری عاملان اصلی اغتشاشات اخیر از طریق مراجع بین المللی، گفت: اقداماتی از سوی دادستانی کل و ستاد حقوق بشر انجام شده است که با ظرفیت‌های قانون موجود، امیدواریم بتوانیم این مسببان را تعقیب کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر کشور گفت: محیط شهری از فضا‌های کاری تا اماکن عمومی و حمل و نقل باید برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اینکه در صورت مسمومیت فرد با گازمونوکسید کربن، سریعا باید مصدوم از محیط خارج و با اورژانس تماس گرفته شود، تاکید کرد: در اقدامات بعدی علائم حیاتی مصدوم کنترل و از باز بودن راه‌های هوایی فرد اطمینان حاصل و از دادن هرگونه مواد محرک و استفراغ آور به بیمار اکیدا خودداری شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش قیمت ماهی ها در برخی انواع بیش از 40 درصد بوده است.