دوشنبه 16 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری تسنیم

روز شنبه یک فرد که قصد حمله به بسیجیان روبروی مسجد جامع قرچک داشت، پیش از انجام اقدامی دچار خودسوزی شد و نیروهای بسیج او را از مرگ نجات دادند، اما رسانه‌های ضدانقلاب از نجات یافتن وی و کشته نشدنش شاکی هستند!

وب‌گاه گسترش

وزیر کشور گفت: محیط شهری از فضاهای کاری تا اماکن عمومی و حمل و نقل باید برای افراد دارای معلولیت مناسب سازی شود.

خبرگزاری مهر

شهردار منطقه 19 تهران گفت: شبکه فاضلاب منطقه 19 کمتر از 50 درصد است و فاضلاب خانگی درحال ورود به انهار است و این از لحاظ بهداشتی بسیار نامناسب است.

خبرگزاری مهر

عضو شورای شهر تهران گفت: 35 تا 40 میلیون متر مکعب کسری ذخایر آب زیرزمینی داریم و به 175 میلیون متر مکعب در سالهای آینده خواهد رسید

خبرگزاری دانا

وزارت دفاع ترکیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که 11 عضو پ. ک. ک از جمله چندین تن از سران و فرماندهان این حزب، در حملات هوایی ترکیه به منطقه عملیات پنجه قفل در شمال عراق کشته شدند.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: امروز بیش از عناصر داعش باید مراقب خشونت، کینه و عقده‌های داعشی‌های وطنی باشیم جریان معاند که عمدتا وابسته به سازمان منافقین هستند نشان داده‌اند که از نظر تخصص و تبحر در خشونت پدرجد داعش محسوب می‌شوند و ملت ایران به درستی این خائنین را اخراج و ذلیل کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حادثه 24 نوشت: رسیدگی به این پرونده از نیمه آبان سال گذشته با اعلام گزارش یک درگیری خونین در خیابان بنی‌هاشم تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری 120 سیدخندان به محل اعزام شدند و مشخص شد که درگیری میان سرنشینان یک دستگاه پراید با مردی مغازه‌دار و برادرش رخ داده و در جریان آن صاحب مغازه به نام شهرام در اثر ضربه میله آهنی نیمه جان روی زمین افتاده و ضاربان هم از محل متواری شده‌اند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار جلالی گفت: گفت: رسانه‌های وابسته به جریان ارتجاع در منطقه در حالی خود را مدافع زنان در ایران نشان می‌دهند که هنوز در این کشورها حق رانندگی برای زنان یک تابو محسوب می‌شود.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی از اقدام نهادهای اطلاعاتی و امنیتی برای دستگیری عوامل عملیات تروریستی در شیراز و عاملان شهادت مدافعان امنیت تقدیر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در نشست خبری افزود: بیشتر پرونده‌های تشکیل شده در دادسرای امور اقتصادی به صدور کیفرخواست منتج و برای رسیدگی به دادگاه صالح ارسال شده است. وی ادامه داد: عمده اتهام در این پرونده‌ها، اخلال در نظام ارزی و قاچاق ارز بوده است. سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: اگر اقدامات بازدارنده از سوی ضابطان انجام نمی‌شد، قطعاً در فرایند...

خبرگزاری مهر

رئیس سازمان پدافند غیرعامل ضمن تقدیر از دستگیری عوامل جنایت علیه مردم، تاکید کرد: کمیت و کیفیت خشونت داعشی های وطنی روی همه تروریست ها را سفید کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مرندی در واکنش به اظهارات بولتون درباره حوادث ایران گفت: تروریست‌ها و اغتشاشگران شکست خورده‌اند اما ایرانی‌ها کسانی را که به تروریسم کمک کردند، مجازات خواهند کرد.