سه‌شنبه 17 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری فارس از بازداشت سه نفر از عوامل گروهک تروریستی منافقین در شیراز خبر داد.

خبرگزاری دانا

آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی آشوبگران با سلاح گرم و سرد و آتش زدن وسایله نقلیه نیروی انتظامی خسارت وارد کردند و حمله به حافظان جامعه حمله به اقتدار نظام است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنا به فرمان ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، افراد با محکومیت سنگین می توانند به عنوان بخشی از بسیج به میدان نبرد اعزام شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: تردد وسایل نقلیه در محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران_ شمال تا اطلاع بعدی ممنوع بوده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس ستاد برگزاری مراسم 13 آبان گفت: یک جنگ احزاب رسانه‌ای علیه ملت ایران در هفته‌های گذشته شروع شده بود که وحدت ملی و اتحاد داخلی ما را هدف قرار داده بود که با شکست مواجه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: بر اساس اخبار منتشر شده بیش از 3500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس داخلی و خارجی مراسم 13 آبان در سراسر کشور را پوشش خبری دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زمین لرزه‌ای با قدرت 6.8 در مقیاس ریشتر تایوان را تکان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دستگاه مبارزه با تروریسم عراق طی عملیاتی توانست یک تروریست عالی رتبه به نام «طه علی محمد ناصر الجنابی» ملقب به «ابوعایشه» را دستگیر کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

راهپیمایی روز سیزده آبان امروز در 450 شهرستان و 900 شهر برگزار شد. ارزیابی های اولیه مجموع جمعیت مردم در راهپیمایی استکبارستیزانه امروز را حدود 10 میلیون نفر تخمین می زنند. از صبح امروز حدود 3500 خبرنگار، تصویربردار و عکاس خبری داخلی و خارجی در بیش از 900 شهر کشور مستقر بودند.

خبرگزاری دانا

شماری از مسئولین سیستان وبلوچستان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان خواستار برخورد قاطع با اغتشاش گران و برهم زنندگان نظم و امنیت از قوه قضائیه شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت 17 امروز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزرای خارجه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان بر ادامه جنگ افروزی در اوکراین با تداوم حمایت از دولت کی یف تاکید کردند.

خبرگزاری دانا

آیت الله عابدینی گفت: منظورمان از کسانی که شرارت می‌کنند، آن‌هایی هستند که مردم را چه در فضای رسانه و چه در میدان حقیقی فریب می‌دهند و باید از آنها انتقام گرفت و به آنها فهمانده شود که هزینه سنگینی برای شرارت‌هایشان باید بپردازند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده پلیس راه هرمزگان گفت: واژگونی اتوبوس در جاده بندرلنگه - بندرعباس یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده ولی فقیه در استان البرز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ضمن هشدار به دشمنان اعلام کرد: اگر دشمنان حماقت کنند باید کشتی های حامل جنازه نیروهای نظامی خود را از به کشورشان بازگردانند.