چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: ترافیک از سد امیرکبیر تا گچسر در جاده کرج - چالوس، نیمه سنگین گزارش شده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون امور مجلس رئیس جمهور آخرین جزئیات لایحه متناسب‌سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان را تشریح کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: اکبری گفت: دست چپ آرتین مورد اصابت سه گلوله قرار گرفته است و یک عمل جراحی موفق بر روی دست او انجام شده است. در حال حاضر وضعیت دستش خوب است اما قرار است دو هفته دیگر عمل دیگری بر روی دست او صورت بگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردرد یکی از مشکلات رایجی است که می‌توان آن را مشکلی برای همه مردم دنیا دانست. این بیماری گاهی زودگذر است و با پیدا کردن علت می‌توان سریع آن را درمان کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پنج بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان به احتمال فراوان شانسی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر نخواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی، استان های چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، بوشهر، فارس، یزد، شمال و غرب کرمان و خراسان رضوی شاهد مداخلات جوی هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت آجیل و خشکبار امروز نسبت به روز قبل با تغییرات کمی همراه شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیروهای انتظامی با حضور در این محل با شلیک گاز اشک‌آور اقدام به متفرق کردن این افراد کردند.

وب‌گاه الف

بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بنابر جدیدترین آمار رسمی همه‌گیری کرونا، مجموع مبتلایان به بیماری کووید -19 در جهان تاکنون به 636 میلیون و 453 هزار و 766 نفر رسیده و مرگ شش میلیون و 599 هزار و 291 بیمار کووید - 19 نیز تایید شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس دیروز 11 آبان شاهد رشد کند و آرام شاخص کل بود. شاخص هم‌وزن نیز شرایط مشابهی را تجربه کرد. این درحالیست که اتفاقات مهمی پیرامون بورس در حال رخ دادن است.

وب‌گاه 55 آنلاین

خودتان را آماده کنید! در این خبر با عجیب‌ترین لباس عروس‌های ممکن رو به رو می‌شوید!

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دفاع با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: این روز، روز مهم و نمادین "نه" گفتن به استکبار جهانی و روز رهایی از چنگال استعمار، قطع دخالت بیگانگان و روز همبستگی و همدلی این ملت متحد و شریف است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان کرد: از سازمان ملل متحد و ترکیه نسبت به تصمیم روسیه مبنی بر بازگشت به "ابتکار غلات دریای سیاه" سپاسگزار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلر باتجربه نساجی پس از دریافت گل خوشحال شد.