چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: معلمان مهرآفرین بدون قید و شرط و آزمون رتبه‌بندی می‌شوند و این حداقل گامی است که می‌توان برای رضایت نسبی این عزیزان برداشت تا با این اقدام انگیزه‌مند در کلاس درس حاضر شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویدیو‌های منتشر شده در شبکه‌های مجازی از حضور گسترده مردم در جان سپردن

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز قبل بود که گوگل پلی با بهانه عجیب نقض حریم خصوصی، اخطاری برای حذف روبیکا به کاربران صادر کرد، البته بر اساس برخی گزارش‌ها در مواردی حذف مستقیم هم در دستور گوگل پلی گرفت، حال اما گویی گوگل اقدامات عجیب خود را متوقف کرده است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع سیل و آبگرفتگی در 8 استان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هانس سلیه، دانشمند اتریشی در جریان تبیین نظریه ای در مورد استرس، لیستی از موقعیت های پر فشار روانی تهیه کرد. در صدر این لیست پر فشار ترین واقعه در طول زندگی، مرگ همسر با نمره 100 قرار دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مرزداران تیپ 116 نیروی زمینی ارتش در این عملیات موفق شدند 35 قبضه سلاح کمری، 5 قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه مقادیر قابل‌توجهی مهمات مربوط به این سلاح‌ها را کشف و از ورود آنها به داخل کشور جلوگیری به عمل آورند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حمید درخشان در گفتگویی در خصوص تجربه بازیگری در سریال «پژمان»، چگونگی دعوت به این سریال و قدرت بازیگری پژمان جمشیدی صحبت کرد

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان با دیدار امروز علی صالح آبادی با رییس کل بانک مرکزی عمان در ساختمان بانک مرکزی، گمانه‌زنی ها برای نهایی شدن آزادسازی منابع بلوکه شده ارزی کشورمان تقویت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: گسترش ناتو تا حد زیادی خلاف منافع ایران است. ناتو تهدیدی علیه بشریت و ثبات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون عملیات سازمان امداد و نجات از وقوع سیل و آبگرفتگی در 8 استان خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

طبق این مطالعه، یخچال‌های طبیعی در سایت‌های میراث جهانی هر سال حدود 58 میلیارد تن یخ از دست داده و 4.5 درصد از افزایش سطح جهانی دریاها را تشکیل می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به تازگی در خبرهایی مطرح شد که گروهی از شبکه ورزش به قطر اعزام شده‌اند و احتمالاً گروه‌های دیگر از شبکه سه به جمعِ صداوسیمایی‌ها در محل برگزاری جام‌جهانی 2022 اضافه خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از دیپلمات‌های سابق ایران طی بیانیه‌ای هشدار دادند که در مقطع کنونی، جهت گیری جهانی به ویژه آمریکا و اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران و در حمایت از معترضان پیش می‌رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کیسه‌های 10 کیلویی برنج طارم هاشمی را که گران‌ترین نمونه ایرانی در بازار است، یک میلیون و 740 هزار تومان می‌فروشند که قیمت هر کیلو از آن را باید معادل 174 هزار تومان درنظر بگیریم.