چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس مصوبه دولت و سفر‌های استانی در قالب طرح جهش مسکن 5 درصد از هر طرحی که برای تأمین مسکن احداث می‌شود، به ایثارگران تعلق پیدا می‌کند؛ ضمن اینکه به تمام ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اختیارات کافی داده شده است تا با همراهی ادارات راه و شهرسازی تأمین زمین برای ایثارگران انجام شود.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود 20 درصد بود، امروز به حدود 70 درصد رسیده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

منصوری از جمله کادرهای جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی بود که احمدی نژادی ها او را بعد از انتخابات88 به فرمانداری ورامین رساندند و بعد از عضویت در جبهه پایداری، حالا در دولت رئیسی به ریاست نهاد ریاست جمهوری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

13 Pro «Yogesh Brar»، یکی از مطرح‌ترین افشاگران حوزه فناوری که سابقه درخشانی در پیش‌بینی مشخصات گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار دارد، این بار به سراغ پرچم‌دار قدرتمند شیائومی 13 پرو رفته و برخی مشخصات فنی آن را در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبورا برونرت، سفیر انگلیس در مسکو امروز (پنجشنبه) حوالی ساعت 10:30 به وقت محلی در محل وزارت امور خارجه روسیه حاضر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

برخی از کالاهای دیگری که قیمت آن‌ها طی یک سال بیش از دو برابر شده شامل برخی از انواع ماکارونی، لبنیات، سیب زمینی، روغن موتور، لاستیک جینیو کامیونی و اتوبوسی و سیمان سفید است

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت 29 کالا، از جمله انواع روغن و برنج بیش از 100 درصد، 28 کالا بین 50 تا 100 درصد و 30 کالا زیر 50 درصد افزایش یافت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در ادامه این اطلاعیه تاکید شده است: «به دلیل تسریع در روند اجرای قانون رتبه‌بندی، آخرین فرصت برای بارگذاری و تائید نهایی در سامانه رتبه‌بندی از سوی معلمان تا پنج‌شنبه 12 آبان تعیین شده است.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقرار آتش‌نشان در 18 نقطه از مسیر راهپیمایی روز 13 آبان همزمان با روز دانش‌آموز خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بررسی خود اپلیکیشن‌ها نشان می‌دهد که این برنامه‌ها تا 72 ساعت پس از نصب هیچ تبلیغاتی نشان نمی‌دهند و لینک مخربی را در مرورگر باز نمی‌کنند. ولی در ادامه هر دو ساعت یک بار و حتی در صورتی که صفحه دستگاه قفل باشد، صفحات تبلیغاتی یا فیشینگ باز می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک یافته جالب دیگر، فقدان دی‌ان‌ای میتوکندریایی است که از طریق ماده‌ها به ارث می‌رسد و به شواهدی اشاره دارد مبنی بر اینکه فقط نئاندرتال‌های نر و هوموساپینس‌های ماده جفت‌گیری کرده‌اند.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل باشگاه استقلال با اشاره به شادی نکردن بازیکنان این تیم در جشن قهرمانی سوپرجام گفت: هنوز چند روز از حمله وحشیانه داعش به هموطنان‌مان در حرم شاهچراغ نگذشته و در این شرایط نمی‌توانیم شادی کنیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

دادگاه رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر، به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادگاه رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر، به ریاست قاضی افشاری برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

تا کنون اقلامی از جمله پتو و نایلون نیز در مناطق تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی توزیع شده و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.