چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

در یک نظرسنجی انجام شده،10 درصد مردم اغتشاش‌ها و 55 درصد اعتراضات را تایید کرده‌اند. از این مقدار 83 درصد اصلا در این اعتراضات شرکت نکرده‌اند ولی با این وجود معترض‌اند. این افراد 60 درصد مسائل اقتصادی و معیشتی را دلیل این اعتراض‌ها دانسته‌اند و همچنین بیش از 20 درصد فساد اداری و اصلاح ساختار آن را بیان کرده‌اند

وب‌گاه عرشه آنلاین

شب گذشته برخی از رسانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی شایعه استعفای وزیر ورزش را مطرح کردند

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهاب حسینی، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون در یادداشتی از خانه سینما خواست تا درباره وضعیت موجود جامعه نظر رسمی خود را اعلام کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دادگاه رسیدگی به پرونده دستگیر شدگان اغتشاشات اخیر، به ریاست قاضی افشاری برگزار شد. بر اساس کیفرخواست صادر شده در این جلسه دادگاه ماهان صدرات مدنی فرزند کاظم فاقد سابقه کیفری و ساکن تهران جزو افرادی بوده که در تاریخ 20 /07/ 1401 در اغتشاشات شهر تهران شرکت کرده و مرتکب جرایمی شده است. وی متهم به محاربه از طریق کشیدن سلاح سرد (چاقو) به نحوی که موجب...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده «عصر جدید» که در روزهای گذشته بازداشت شده بود، ساعاتی پیش به قید وثیقه از زندان مرکزی خرم آباد آزاد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فواد ایزدی؛ کارشناس برنامه جهان‌آرا در شبکه افق گفت: دانشجو‌ها برای اینکه ترسشان در اعتراضات بریزد، مشروب می‌خوردند.

خبرگزاری تسنیم

مدیر‌عامل سازمان تامین اجتماعی ضمن اعلام تسویه مطالبات داروخانه‌های طرف قرارداد این سازمان تا پایان شهریور ماه، بر ضرورت پیش‌بینی و درج یک ردیف مشخص در بودجه‌های سالانه تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احتمال پدیده «مه صبحگاهی» در تهران طی روز‌های آتی

خبرگزاری دانا

دهقان با اشاره به میزان بارش باران در نقاط شمالی استان بوشهر تصریح کرد: گزارش ایستگاه‌های هواشناسی حاکی است که در مدت چهار ساعت در گناوه 101، سیاه مکان دیلم 71 و تاج ملکی گناوه 60 میلیمتر بارش باران ثبت شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقایسه دو تیتر روزنامه کیهان در یک فاصله 4 ساله بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرهنگ شکری در ادامه با بیان اینکه قاتل متواری تحت تعقیب بوده و 2 نفر که شریک متواری ساختن قاتل بودند، دستگیر شدند، تصریح کرد: پلیس تمامی تلاش خویش را برای دستگیری قاتل متواری به کار گرفته است؛ نتیجه اقدامات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لاوروف این کارزار اطلاعاتی را «زیان‌بار» تلقی کرده و درباره آن هشدار داد و افزود: چنین اقداماتی می‌تواند منجر به گسترش خطرناک تنش‌ها در منطقه‌ای شود که از نظر راهبردی حائز اهمیت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علی‌اکبر آشوری درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده ها‌ی کشور اظهار داشت: بر اساس اطلاعات بیش از 2323 دستگاه سامانه ترددشمار برخط و 800 دستگاه دوربین نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد. تردد روان در همه جاده‌های تهران - شمال مدیر مرکز مدیریت راه‌ها درباره آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های تهران -...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ه گفته مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی، در قوانین بازنشستگی سخت و زیان‌آور قرار بوده عوامل زیان‌آور از محیط کارحذف شوند؛ اما به جای حذف این عوامل، تنها بر خروج پیش از موعد عوامل اشتغال از محیط کار تمرکز شده که سن بازنشستگی را به شکلی غیرمنطقی و غیرعلمی کاهش داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صبح امروز پنجشنبه روسیه، سفر انگلیس را احضار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیر ترکیه امروز به قیمت هزار و 860 تومان رسید.