چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه آلمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از اتباع آلمانی خواسته می‌شود از ایران خارج شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور فرانسه ضمن تبریک به عبد اللطیف رشید به مناسبت انتخابش به عنوان رئیس جمهور عراق، بر نقش محوری رئیس جمهور در تضمین اتحاد ملت عراق و تحقق خواسته‌هایشان برای اجرای اصلاحات تاکید کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

از حوالی ظهر امروز در محدوده کمال‌شهر ترافیک سنگینی در هر دو خط اتوبان تهران کرج شکل گرفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان فناوری اطلاعات گفت: طبق آخرین بررسی های انجام شده 76 درصد دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند متصل شده و 7 درصد از دستگاه‌ها در حال اتصال هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی 24 ساعت گذشته 42 بیمار کووید 19 در کشور شناسایی شدند و متاسفانه سه بیمار نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری از سوءقصد به جان نخست‌وزیر پیشین پاکستان خبر داده و نوشته‌اند با گلوله به پای او شلیک شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ویژگی جدید واتس‌اپ با نام «انجمن‌ها» (Communities) اوایل سال جاری میلادی معرفی شده بود، اما شرکت متا اکنون آن را به‌طور رسمی در دسترس تمام کاربران قرار داده است.

خبرگزاری دانا

مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: ضریب پوشش بیمه‌های اجتماعی که پیش از پیروزی انقلاب حدود 20 درصد بود، امروز به حدود 70 درصد رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خارجه آلمان ضمن این ادعا که شهروندانش در ایران با خطر بازداشت خودسرانه روبرو هستند، از آن‌ها خواست از این کشور خارج شوند.

خبرگزاری دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: درپی تیراندازی امروز در منطقه «وزیر آباد» چند نفر از فعالان حزب تحریک انصاف و از چهره‌های سیاسی این حزب زخمی شدند و یک نفر کشته شد، عمران‌خان نخست وزیر سابق پاکستان نیز درپی تیراندازی زخمی شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک نماینده مجلس گفت: مجلس در نطق‌ها و تذکرات خود نسبت به وزیر راه و نسبت به وزارت عریض و طویل راه و شهرسازی با وظایف گسترده‌ای که وجود دارد، سوالات جدی دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

شاکی گفت: طبق اقرار متهم، این افراد ما را به عنوان مامور لباس شخصی شناسایی کرده بودند و این در حالی است که ما اصلا در مسیر حرکت به خانه بودیم و هیچ توقفی نداشتیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمعی از اعضای مجلس نمایندگان ایالات متحده، حمایت وزارت خارجه آمریکا از تشکیل جلسه ویژه شورای حقوق بشر درباره ایران را خواستار شدند.