چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معمولا دولت‌ها در میانه سال با کسری بودجه مواجه می‌شوند، ولی دولت سیزدهم برای کمک به معیشت کارکنان و بازنشستگان لایحه متناسب‌سازی حقوق را به مجلس ارائه کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هزاران نیروی شرکتی و قراردادی نهادهای مختلف کشور در انتظار این اتفاق هستند؛ انتظاری که بیش از دو سال به درازا کشیده است و بایستی همین روزها به نقطه‌ی پایان خود برسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

منصوری از جمله کادرهای جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی بود که احمدی نژادی ها او را بعد از انتخابات88 به فرمانداری ورامین رساندند و بعد از عضویت در جبهه پایداری، حالا در دولت رئیسی به ریاست نهاد ریاست جمهوری رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از باخت سنگین حسن یزدانی به دیوید تیلور در رقابت‌های جهانی صربستان، پدر حسن یزدانی در بدو ورود به ایران صحبت های بسیار تندی را علیه علیرضا دبیر مطرح کرده بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی مطهری گفت: تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 و گروگان‌گیری طولانی‌مدت یک کار غیرضروری بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این توییت ماسک پس از تماس با سازمان‌های حقوق مدنی متعدد، ارسال شد. رشاد رابینسون، رئیس سازمان رنگ تغییر، در مصاحبه‌ای گفت: در این تماس، ماسک متعهد شد سیاست‌های نظارت بر محتوای توییتر را حفظ کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در بازار امروز نرخ طلای 18 عیار بدون نمایش تغییر قیمت و با نرخ یک میلیون 396هزار و پانصد تومان در بازار طلا معامله شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر سامانه خط 123 کل استان تهران می‌گوید: دختران فراری از شمال و جنوب و از تمام استان‌های کشور به تهران می‌آیند. آن‌ها چند روز به واسطه قولی که به آن‌ها داده شده، حمایت و بعد در خیابان رها می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

لیست قیمت جدید محصولات سایپا دیزل منتشر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این جوان 35 ساله به دلیل ارتکاب به قتل یک بانوی 25 ساله در همان روستا به اعدام محکوم شده بود و بعد از طی مراحل قانونی و تایید مراجع قضایی حکم اعدام وی نیز صادر شده بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

برگزاری جشن قهرمانی استقلال در سوپرجام به دلیل حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شرایط و فضایی متفاوت با جشن قهرمانی این تیم در لیگ برتر داشت.

خبرگزاری مهر

مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی از آغاز مرحله دوم طرح ملی اندیشه تمدن ساز و برنامه های هم اندیشی با موضوعات تخصصی در این دانشگاه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی صالح آبادی گفت: باتوجه به حباب موجود و تقاضای فعالان بخش خصوصی از بانک مرکزی، مقرر شد طلای آب شده ارائه و سپس به سکه تبدیل و در بازار عرضه شود

وب‌گاه عرشه آنلاین

بر اساس هشدارهای هواشناسی، میزان بارش‌ها بین 40 تا 80 میلی متر پیش‌بینی شده است که با توجه به مدت زمان کم آن، احتمال وقوع سیل در مناطق اعلام شده وجود خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: علاوه بر وزیر صمت ما اعتقاد داریم وزرای دیگری هم باید پاسخگوی عملکرد یک ساله خود به مجلس باشند؛ از جمله وزیر راه و شهرسازی که واقعا وضعیتی که الان حاکم بر مدیریت مسکن و راه در کشور وجود دارد، ضعیف است.