چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از «آرتین» ک ودک شیرازی که در حمله تروریستی حرم شاهچراغ، پدر، مادر و برادرش را از دست داده در مراسم دیدار دانش آموزان با رهبر انقلاب منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

عضو هیات رئیسه مجلس بیانیه قدردانی 223 نماینده از رزمایش اقتدارآفرین نیروی زمینی سپاه در مرزهای شمالی و منطقه عمومی ارس را قرائت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جمعی از دانش‌آموزان سراسر کشور در آستانه سیزدهم آبان ماه، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

وب‌گاه عصر ایران

شاید سرفه‌های خشک تا چند وقت ادامه داشته باشد که مشکل خاصی نیست، اما اگر سرفه‌ها خلط دار شد، می‌تواند خطرناک باشد. این در حالی است که به گفته سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت، 50 درصد موارد سرماخوردگی را، افراد مبتلا به آنفلوانزا تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس، توسلی، آصفری و حسن نوروزی را به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشویی و تامین مالی تروریسم انتخاب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد رضا نقدی صبح چهارشنبه در گلزار شهدای کرمان و بعد از زیارت مرقد شهید سلیمانی گفت: یکی از اقدامات قابل توجهی که شهید سلیمانی انجام داد مقابله با تروریسم و داعشی‌ها بود، در روز‌های اخیر مردم دیدند که تروریست‌ها و افراد شقی می‌توانند چه کار‌هایی انجام دهند و چگونه امنیت جامعه را مخدوش کنند. وی گفت: کشتن کودکان در آغوش مادرانشان و به شهادت...

خبرگزاری مهر

لایحه حفاظت رودخانه‌ها و کاهش خطرات سیل در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی اعلام وصول شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز قیمت فروش دلار آمریکا در صرافی بانک ملی ایران29 هزار و 4 تومان (بیست و نه هزار وچهار ر تومان) اعلام شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: شیوع آنفلوانزا خیلی زودتر از پیش بینی‌های فصلی آغاز شد و حالا وارد پیک این بیماری شده‌ایم و انتظار می‌رود تا پایان سال کشور درگیر این ویروس باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

آرتین، کودک شیرازی است که در حمله تروریستی حرم شاهچراغ، پدر، مادر و برادرش را از دست داده و خود نیز مجروح شده است؛ پرستار آرتین روایتی تلخ را با ما در میان گذاشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب از تلویزیون پخش می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تروریست دوم که توسط دستگاه امنیتی بازداشت شده است، اعترافات بسیار مهمی داشته است که بخش مهمی از اعترافات وی برای اولین بار امشب در بخش خبری 20:30 پخش خواهد شد.

خبرگزاری دانا

نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی سید لفته احمدنژاد را با 92 رأی و سید مرتضی حسینی را با 136 رأی به عنوان ناظر در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب کردند.