چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

خبرگزاری مهر

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، دو نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز انتخاب شدند.

وب‌گاه فرارو

آنچه در جامعه ما اتفاق افتاده در واقع آغاز یک اپیزود جدید است که هدف و وسیله آن متفاوت است و می‌خواهد نهاد‌های خاص خودش را بسازد. نهاد مورد نیاز این اپیزود طبعا مبتنی بر ایده آزادی، دموکراسی، حقوق برابر، دفاع از اقلیت‌ها و دفاع از جنسیت‌های متفاوت است. البته این اپیزود که یک شگفتی است از بیرون نیامده و حاصل آن اتفاقاتی است که از اپیزود احمدی‌نژاد شروع شده و از دل لایه‌های زیرین جامعه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در آستانه یک سالگی مصوبه راه اندازی مرکز اعزام مشترک و شماره تماس واحد امدادی (SOS) در دولت سیزدهم گفته می‌شود سازمان‌ها در انتظار تشکیل جلسه هستند تا در این خصوص به جمع بندی نهایی برسند و تصمیمات نهایی خود را اعلام کنند.

خبرگزاری تسنیم

اعترافات مهم عنصر دوم حادثه تروریستی شاهچراغ، امشب پخش می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسیدگی به موارد اختلافی در طرح شفافیت قوای سه‌گانه شد و گفت: از همین جا تقاضا دارم که مجمع زودتر این طرح را در دستور قرار داده و با سرعت در خصوص آن تصمیم‌گیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در برنامه امروز کیوسک 11 آبان ماه، مهم‌ترین عناوین خبری و تیتر یک روزنامه‌های صبح تهران را بررسی می‌کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نمایندگان اعضای ناظر درستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز و شورای عالی مقابله و پیشگیری از جرائم پولشوئی و تأمین مالی تروریسم و را تعیین کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس پلیس راه کشور با اشاره به شناسایی سه هزار و 392 نقطه حادثه خیز در کشور گفت: از این تعداد هزار و 585 نقطه پرتصادف شناسایی شده است.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - عباس لری گوئینی مجروح حمله تروریستی چهارم آبان به حرم شاهچراغ (ع) در گفت و گوی تصویری با ایرنا به روایت شهادت "علی اصغر" پسر بزرگترش و نیز مجروح شدن خود و فرزند دیگرش، در اثر شلیک مهاجم مسلح پرداخته است. وی گفت: "علی‌اصغر" آرزو داشت قهرمان باشد.

خبرگزاری دانا

به دنبال بدعهدی های کشور افغانستان، دریاچه هامون به عنوان یک تالاب بین‌المللی و یکی از دریاچه‌های بزرگ آب شیرین دنیا؛ به بیابان و کانون تولید ریزگردها تبدیل شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در حاشیه این جلسه در سخنانی اظهار کرد: اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی حمله تروریستی شاه چراغ را محکوم کردند و تاکید کردند که سازکار‌های لازم برای جلوگیری از چنین رفتار وحشیانه بر علیه ملت شریف ایران فراهم شود تا شاهد تکرار این حملات ناجوانمردانه نباشیم. همچنین اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی از مجلس و...

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس بنیاد ایران‌شناسی با اشاره به عوامل برهم زننده وحدت در جامعه ایرانی؛ یکی از این عوامل را "ترویج قومیت‌گرایی" عنوان کرد.

خبرگزاری دانا

دانش آموزان اراکی به پاس یادبود جمعی از هم سن و سالان خود در حادثه تروریستی شاهچراغ ضمن اعلام همدردی این اقدام ددمنشانه را محکوم کردند.

خبرگزاری دانا

در ماده 95 قانون کار، مقرر شده است که کارفرما وظیفه دارد ضوابط فنی و بهداشتی را در محیط کار رعایت کند. در صورتی که کارفرما این ضوابط را رعایت نکند، هر حادثه‌ای که بر اثر عدم رعایت این ضوابط رخ دهد، مسئولیت آن بر عهده کارفرما است.