چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از انگلیس خواست درباره پیام ارسالی نخست‌وزیر این کشور به آمریکا در بحبوحه حمله به خط لوله «نورد استریم» توضیح بدهد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی رسیدگی به طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را در دستور کار جلسه امروز خود دارند.

خبرگزاری مهر

اراک - رئیس پلیس راه کشور با اشاره به شناسایی سه هزار و 392 نقطه حادثه خیز در کشور گفت: از این تعداد هزار و 585 نقطه پرتصادف شناسایی شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه علنی مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز به کار کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سخنگوی وزارت خارجه روسیه از انگلیس خواست درباره پیام ارسالی نخست‌وزیر این کشور به آمریکا در بحبوحه حمله به خط لوله «نورد استریم» توضیح بدهد.

وب‌گاه عصر ایران

جمهوری اسلامی هیچ واهمه‌ای از اعلام صادارت این پهپادها به کشورهای دیگر ندارد. اما آنچه جهان از تزویر و گستاخی آمریکا و متحدان اروپایی‌اش فراموش نخواهد کرد این است که آنها همیشه یک پای جنگ و جنایات جنگی از یمن تا اوکراین بوده‌اند ولی وقیحانه انگشت اتهام خود را به سمت دیگران دراز کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

محیط‌های کاری مختلف شرایط خاصی دارند که نوع لباس کار بر اساس آن انتخاب می‌شود. بااین‌حال، همه ما از اهمیت لباس ایمنی هنگام کار آگاه هستیم. چنین پوشش‌هایی برای حفاظت و ایمنی در محل کار ضروری هستند و فرد را از انواع خطرات حفظ می‌کنند.

خبرگزاری مهر

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده در برخی مناطق خبر و نسبت به باران شدید در 7 استان و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیهان نوشت: آتش زیاده‌خواهی در گسترش مرزهای ناتو نزدیک به یک سال است که دامن اوکراین را گرفته و سیل تسلیحات از 26 کشور جهان با ارزش بیش از 8 میلیارد دلار به سوی اوکراین نیز روان بوده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جوادی یگانه جامعه شناس و استاد دانشگاه در توئیتی نوشت: ورود لباس‌شخصی‌ها و بسیج به منازعات دانشجویی، به تشدید تنش می‌انجامد.

وب‌گاه 55 آنلاین

در وطن خودشان از زمین و شغل آبا و اجدادی‌شان دست شسته‌اند و زمین‌های کشاورزی یکی‌یکی به انبار کالا و مراکز غیرمجاز تفکیک زباله تبدیل می‌شوند، اما فرسنگ‌ها دورتر از کشور و دیارشان روی زمین دیگران، بذر می‌کارند، آبیاری می‌کنند، درو می‌کنند و خلاصه برای آبادی زمین غریبه‌ها از جان و دل مایه می‌گذارند.

وب‌گاه مشرق نیوز

هر سردرد و سرگیجه ای علامت سکته مغزی نیست. استرس نگیرید و با علائم اصلی این عارضه به درستی آشنا شوید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی دولت بایدن عصر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران با تکرار ادعاهایی که تهران به شدت آن را رد کرده است، مدعی شد: مشخص است که ایران در حال حمایت از تلاش های روسیه در جنگ اوکراین است.

خبرگزاری دانا

وزیر خارجه اردن در پیام تسلیتی به همتای ایرانی خود حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ را محکوم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

با وجود ارتکاب انواع جنایت‌ها از سوی اغتشاشگران و حمایت رسانه‌های معاند از آنها، حال همین طیف با علم به رسوایی‌ای که به بار آورده‌اند، پیامدهای مأموریت خود را انکار می‌کنند.