چهارشنبه 18 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عرشه آنلاین

مریم مومن در تازه ترین استوری خود به سه صدای دلهره آور در زندگی اش اشاره کرده است.

خبرگزاری دانا

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: با صدور هشدار هواشناسی سطح زرد از دیروز، ضمن ابلاغ دریا بست به اداره کل بنادر و دریانوردی، شیلات و دریابانی استان، هر گونه تردد دریایی در خلیج فارس در روزهای پایان هفته ممنوع شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی از تداوم بارش باران، برف و تگرگ طی امروز تا یکشنبه آینده در برخی مناطق خبر و نسبت به باران شدید در 7 استان و خسارت‌های ناشی از آن هشدار داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شیوع آنفلوانزا خیلی زودتر از پیش بینی های فصلی آغاز شد و حالا وارد پیک این بیماری شده ایم و انتظار می‌رود تا پایان سال نیز درگیر این ویروس باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه جوان در این زمینه می‌نویسد: 24 ساعته حمله به مردم مذهبی و نیروی امنیتی یاد می‌دهند، با افتخار فیلم سوزاندن مسجد و قرآن منتشر می‌کنند، بی‌بی‌سی با ریگی گفتگو کرد، اینترنشنال با الاحوازیه، رجوی کنار آنهاست و تشویق تروریست‌ها هم کار عبدالحمید، پرچم تروریست‌ها هم در تجمع‌شان؛ با همه این‌ها حمله به شاهچراغ شد کار نظام؟ خون شهدای حمله تروریستی...

وب‌گاه الف

پدر شهید علی اصغر لری گوئینی که به دلیل مجروح شدن و بستری در بیمارستان به مراسم تشییع و تدفین پسرش نرسید، از زمان هولناک حمله به حرم شاهچراغ و زمانی که به همراه فرزندان خردسالش رخ به رخ با تروریست مسلح مواجه شدند و کنجکاوی‌های کودکانه که به شهادت فرزندش منجر شد سخن گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرگزاری دانشجو؛ پایگاه خبری "العربی جدید" در گزارشی ضمن اشاره به اغتشاشات جاری در ایران، به طور خاص به مواضع رژیم صهیونیستی و مخصوصا برخی سیاستمداران این رژیم نسبت به این مساله پرداخته و بر این نکته تاکید کرده که حمایت‌های به اصطلاح آزادی‌خواهانه برخی مقام‌های رژیم صهیونیستی از اغتشاشات جاری در ایران آن هم در شرایطی که رژیم اسرائیل به بدترین جنایات علیه زنان و کودکان فلسطینی...

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه الف

مسئول ایستگاه آتش نشانی شماره یک شهر دوگنبدان مرکز شهرستان گچساران گفت: آتش سوزی در دانشکده نفت و گاز این شهرستان با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و امدادی مهار شد.

خبرگزاری ایرنا

شیراز - ایرنا - آرتین، کودک شیرازی است که در حمله تروریستی حرم شاهچراغ، پدر، مادر و برادرش را از دست داده و خود نیز مجروح شده است؛ پرستار آرتین روایتی تلخ را با ما در میان گذاشت: وقتی پس از پانسمان دست چپ آرتین، به دست راست او هم سُرم وصل کردیم، اشک در چشمان آرتین سرازیر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و ادامه رسیدگی به گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری جمهوری اسلامی ایران در دستورکار قرار گرفت.

خبرگزاری دانا

جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شنبه و یکشنبه هفته آینده در برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق و جنوب کشور بارش‌ها ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در خوزستان، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، جنوب ایلام و شمال بوشهر رگبار، رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقتی و در برخی مناطق گیلان، مازندران، خراسان رضوی و نیمه جنوبی استان‌های مرکزی، قم و سمنان بارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. پنجشنبه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آنچه جهان از تزویر و گستاخی آمریکا و متحدان اروپایی‌اش فراموش نخواهد کرد این است که آنها همیشه یک پای جنگ و جنایات جنگی از یمن تا اوکراین بوده‌اند ولی وقیحانه انگشت اتهام خود را به سمت دیگران دراز کرده‌اند.