پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین بر تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی به نسل جوان و نوجوان تاکید کرد و گفت: باید ادبیات نسل‌های بعد از خود را یاد بگیریم و جهاد تبیین را با زبان مخاطبان انجام دهیم بنابراین برای موفقیت در جهاد تبیین نیاز است زبان مخاطبان را بلد باشیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با وجودی که داعش مسوولیت حمله تروریستی به شاهچراغ را برعهده گرفت، شبکه‌های فارسی زبان معاند و برخی کانال‌های تلگرامی با راه انداختن شبهاتی تلاش کردند که دخالت داعش در این حمله را زیر سوال ببرند.

خبرگزاری دانا

یک منبع آگاه جزئیات به هلاکت رسیدن عامل تروریستی حادثه شیراز را تشریح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس اتاق فکر مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها خطاب به مردم گفت: می‌خواهید دشمن نداشته باشید ایمان نیاورید؛ نمی‌توانید هابیل باشید و قابیل شما را نکشد، نمی‌توانید یوسف شوید، برادرانتان شما را در چاه نیندازند. این درس را ببینید.

وب‌گاه عصر ایران

کسانی که حادثه اسف‌بار شاهچراغ را رقم زدند و کسانی که پشت صحنه از این کار پشتیبانی می‌کردند و تدارک این کار را می‌دیدند، چه توجیهی برای کارشان دارند و ما چگونه می‌توانیم کار آنها را توجیه کنیم. آیا می‌شود افرادی که در یک جا تجمع کردند را به قتل برسانیم؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تعداد کشته‌های جشن «هالووین» در سئول، پایتخت کره جنوبی به 120 تن افزایش یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم تشییع جان‌باختگان حادثه شیراز روز گذشته با حضور گسترده مردم و جمعی از مقامات در این شهر برگزار شد. در این مراسم سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت و دیگر مسوولان کشوری و استانی حضور داشتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

همچنین شهرستان سراب با بارش 3/2 میلی متری باران، در بین شهر های استان آذربایجان شرقی بیشترین بارش را در طی روز های گذشته به خود اختصاص داده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) گفت: این ملت فداکار که تاکنون آگاهانه در میدان بوده و هست، ولو گلایه‌های فراوانی دارند و باید انشاء الله پاسخ درستی به آنها داده شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعد از حمله تروریستی چهارشنبه (4 آبان) به حرم حضرت شاهچراغ در شیراز و شهادت 15 تن از هموطنان، گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را برعهده گرفت. با این وجود، شبکه‌های فارسی زبان معاند و برخی کانال‌های تلگرامی با راه انداختن شبهاتی تلاش کردند که دخالت داعش در این حمله تروریستی را زیر سوال ببرند.

وب‌گاه عصر ایران

پس از مهار آتش مشخص شد هر 2 سرنشین این خودروی سواری بر اثر سوختگی شدید ناشی از آتش‌سوزی فوت کرده‌اند.

وب‌گاه الف

با برداشته شدن محدودیت‌های مربوط به کووید در سئول، جمعیت کثیری به مناسبت هالووین به سمت یک کلوپ شبانه محبوب در پایتخت کره جنوبی هجوم بردند که این رویداد ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پس از آنکه بر اساس اعلام وزارت علوم مقرر شد تمامی دانشگاه‌های کشور کلاس‌های درسی خود را به صورت حضوری برگزار کنند، در برخی از دانشگاه‌های کشور تجمعاتی برای بزرگداشت مهسا امینی و محکومیت حرکت تروریستی در شاهچراغ صورت گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

اینستاگرام در حمایت از تروریست‌ها نام آرتین و آرشام دو برادر کم سن و سال حادثه تروریستی شاهچراغ را محدود کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنانوشت: وزیر امور خارجه سابق خبر منتشر شده در برخی از رسانه‌ها مبنی بر انتقال پول از سوی وی و همسرش به بانکی در شانگهای چین را تکذیب کرد.