پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل به تصمیم جدید روسیه در تعلیق همکاری مسکو در ابتکار صادرات غلات دریای سیاه موسوم به توافق غلات واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقامات فیلیپین اعلام کردند به دنبال بارش باران های سیل آسا و رانش زمین حداقل 42 نفر کشته و 16 نفر دیگر مفقود شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تصویری از تروریست حرم شاهچراغ که داعش منتشر شد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس ادعا کرد: در حال حاضر از پهپادها برای هدف قرار دادن زیرساخت های مهم ملی و اهداف غیرنظامی در تهاجم وحشیانه روسیه به اوکراین استفاده می شود [...] به همین دلیل است که ما سه فرمانده نظامی و یک شرکت ایرانی را که در تامین پهپادها فعال هستند تحریم کرده‌ایم.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور محلی فیلیپین گفت: بسیاری از افراد در سه شهر در استان ماگویندانائو که بشدت آسیب دیده است، توسط آب‌های سیل آسا غرق و یا در اثر رانش جان باختند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رسانه تروریست‌های داعش فیلم بیعت عامل حمله به نمازگزاران در حرم شاهچراغ (ع) با خلیفه این گروه تکفیری را منتشر کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین امشب (شنبه 7 آبان) در جلسه ماهیانه این تشکل سیاسی با اشاره به حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ (علیه‌السلام) و شهادت جمعی از نمازگزاران این حرم مطهر، گفت: استیصال استکبار به جایی رسیده که آخرین برگه‌های خودش را رو می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بعد از برگزاری مراسم عزاداری شهدای حادثه تروریستی صحن مطهر شاهچراغ (ع) در دانشگاه تهران جمعی از دانشجویان معترض این دانشگاه که طی این روزها هم‌سویی آنها با اهداف ضدانقلاب بر همگان روشن شده ضمن سر دادن شعارهای ساختارشکنانه اقدام به درگیری با دانشجویان و نیروهای حراست کردند که در این میان دو نفر از نیروهای حراست با ضرب چاقوی اغتشاشگران مجروح شدند. نیروهای...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه ها منتشر می شود که دنبال کردن آنها حتی برای آنان که اهل مطالعه اخبار هستند کار را دشوار می‌کند. بسته خبری - تحلیلی الف با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل های صورت گرفته در این زمینه مخاطبان خود را از مهمترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جلسه سران سه قوه با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، معاون اقتصادی و همچنین رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم دیروز در تجمعات‌شان، نفرت‌شان را از استکبار و آمریکا و رژیم صهیونسیتی نشان دادند. و خودِ دشمنان خیلی اوقات موجب وحدت ملت ایران می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: آماده‌سازی این حمله تروریستی و آموزش کارکنان نیروهای نظامی اوکراین تحت هدایت متخصصان انگلیسی ساکن در شهر اوچاکوف اوکراین انجام شده است.

وب‌گاه الف

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم دیروز در تجمعات‌شان، نفرت‌شان را از استکبار و آمریکا و رژیم صهیونسیتی نشان دادند. و خودِ دشمنان خیلی اوقات موجب وحدت ملت ایران می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر امور خارجه انگلیس که به دهلی‌نو سفر کرده است، ضمن تکرار ادعای بکارگیری پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین که بارها از سوی مقامات کشورمان رد شده است در اظهاراتی توهین‌آمیز و خلاف اصول دیپلماتیک گفت باید از ورود این فناوری‌ها به دست کسانی که او «تروریست‌» نامید جلوگیری شود.