پنج‌شنبه 19 مهر 1403

حوادث

حوادث

وب‌گاه عصر ایران

در بررسی صحنه مشاهده شد یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه سواری پژو پارس برخورد که راننده پراید و سه نفر از سرنشینان پژو پارس به علت شدت جراحات فوت و راننده ویک نفر از سرنشینان پژو پارس مجروح و به مرکز درمانی منتقل شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«جیمز کلورولی» روز شنبه با ایراد سخنانی در جلسه ویژه کمیته مقابله با تروریسم سازمان ملل در دهلی‌نو که یک نسخه آن در تارنمای وزارت امور خارجه انگلیس منتشر شد، ادعا کرد: در حال حاضر از پهپادها برای هدف قرار دادن زیرساخت های مهم ملی و اهداف غیرنظامی در تهاجم وحشیانه روسیه به اوکراین استفاده می شود [...] به همین دلیل است که ما سه فرمانده نظامی و یک شرکت ایرانی را که در تامین پهپادها فعال...

خبرگزاری دانا

داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی شیراز با خلیفه این گروه تروریستی را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

تسنیم خبر داد: اینستاگرام صفحه اخبار عبری خبرگزاری تسنیم را بست. به زودی صفحه جدید در دسترس مخاطبین قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه عصر ایران

شبکه موسوم به اعماق وابسته به گروهک تروریستی داعش ویدیویی از بیعت عامل حمله تروریستی حرم شاهچراغ شیراز با خلیفه این گروهک منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، عصر شنبه 7 آبان 1401، با حضور اقشار مردم مشهد از میدان بسیج به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد./ عکس: محسن اسماعیل‌زاده

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت خارجه هند حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

باهنر گفت: تراکم توطئه دشمن برای پشیمان کردن مردم از حمایت از نظام که هدف بزرگ دشمنان است، صورت می‌گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت: مردم دیروز در تجمعات‌شان، نفرت‌شان را از استکبار و آمریکا و رژیم صهیونسیتی نشان دادند. و خودِ دشمنان خیلی اوقات موجب وحدت ملت ایران می‌شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از فوت 4 نفر و مصدومیت 2 نفر بر اثر تصادف دو دستگاه سواری پراید و پژوپارس در دشتستان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شهردار منطقه 5 آخرین وضعیت پاکبان و شهردار شب منطقه 5 که در پی حمله اغتشاشگران مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

نویسنده کتاب کالبدشکافی قدرت داعش در رشته توئیتی به شبهات رسانه‌های معاند پاسخ گفته و تحلیل خود از شماره جدید مجله داعش (النباء) را نوشته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روسیه امروز شنبه اعلام کرد که مشارکت خود در توافق انتقال غلات در سراسر دریای سیاه را به حالت تعلیق درآورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه بوسنی و هرزگووین در پیامی به وزیر خارجه کشورمان به مناسبت حمله تروریستی در حرم شاهچراغ (ع) با دولت و ملت ایران ابراز همدردی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: تاکنون کیفرخواست 25 پرونده در کرمان، 89 کیفرخواست در استان سمنان، کیفرخواست 119 نفر در استان زنجان، کیفرخواست 105 پرونده در استان خوزستان، کیفرخواست 55 نفر در استان قزوین، کیفرخواست 110 نفر در استان کردستان، کیفرخواست 315 نفر در استان تهران و کیفرخواست 201 متهم در استان البرز در ارتباط با اغتشاشات اخیر صادر شده است.

وب‌گاه الف

گروهک تروریستی داعش نام عامل حمله تروریستی شیراز را اعلام کرد.